Toon posts:

[3dsmax] Brazil r/s krijg ik nie aan de praat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben brazil aan het instaleren op 3dsmax r4, alles gaat goed totdat ik dit -p brazil.ini in de snelkoppeling gezet heb, als ik dan 3ds opstart zegt ie : No Plug-in directory was found:3DSMAX.. als ik 3ds max opstart zonder -p brazil.ini dat ind e snelkoppeling laad hij brazil wel, dus ik ging verder met de instalatie, blijf ik hier steken:

2.2.1 The Brazil rendering system is a Renderer plugin. In max 3, go to Customize, Preferences, Rendering, Current Renderer, Assign and choose Brazil. In R4, go to Rendering, render, go to the "current renderer" rollout and assign the Brazil Renderer.

bij preferences > rendering > staat helemaal geen current renderer.. dus ik kan brazil nie op mijn standaart renderer zetten....

kan iemand me helpen?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 11:17 schreef _Graphix het volgende:
[..]
hoe ziet je aangepaste .ini er uit? (hier posten) :)

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Weet je zeker dat je de plugin voor R4 gedownload hebt.

Verwijderd

zet in je Plugins.ini
New Entry=I:\Graphics\3Ds max 4.2\plugins\Brazil

waar "I:\Graphics\3Ds max 4.2\plugins\Brazil" jouw directory is dan he?

en gooi dan die brazil.ini weg
en gooi dan ook de snelkoppeling maar weg :)
je moet wel de brazil plugin bestanden in de aangegeven directory zetten dan he?

in max R4 staat als je wilt gaan renderen (op dat theepotje dus) een fold-out-menuutje met current renderers, daar staat brazil dan bij....

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ut al voor elkaar, die snelkoppeling shit die bij de installation.html stond was helemaal nie nodig... en ze hebben verkeerd aangegeven waar ik de renderer in kan stellen....

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 18:40 schreef _Graphix het volgende:
ik heb ut al voor elkaar, die snelkoppeling shit die bij de installation.html stond was helemaal nie nodig... en ze hebben verkeerd aangegeven waar ik de renderer in kan stellen....
da's niet waar... je moet toegeven dat JIJ alles verkeerd las... die handleiding zt heel goed in elkaar, ik snap niet dat mensen dat fout kunnen doen :)

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40
Op woensdag 29 mei 2002 18:46 schreef SFie het volgende:

[..]ik snap niet dat mensen dat fout kunnen doen :)
Wil je soms zeggen dat jij nooit geen fouten maakt ;) :Y)

Wees blij dat jefouten maakt, dan ben je tenminste mensenlijk :+ :D

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dit hoor ik vaak fout gaan, het best kun je gewoon de plugin files in de plugin dir zetten en dan is het goed.

specs

Verwijderd

in de brazil documentation staat het ook verkeerd, dat kreeg ik volgens die methode ook niet werkend. Met een beetje nadenken heb ik het idd op de manier van SFie gedaan

niks extra ini dus, en ook niks rare snelkoppeling, gewoon in je plugins.ini erbij kieperen

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:02 schreef jdiezrequejo het volgende:

[..]

Wil je soms zeggen dat jij nooit geen fouten maakt ;) :Y)

Wees blij dat jefouten maakt, dan ben je tenminste mensenlijk :+ :D
ho ho :) ik zeg dat je bijna onmogelijk fouten kunt maken bij het installeren van brazil als je je aan de handleiding houdt...
in alle andere opzichten ben ik verre van perfect :P

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:14 schreef gladiool het volgende:
dit hoor ik vaak fout gaan, het best kun je gewoon de plugin files in de plugin dir zetten en dan is het goed.
maj, maar dan wordt het zo'n zooitje in je plugins directory... (waareloos argument :) )

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 18:46 schreef SFie het volgende:

[..]

da's niet waar... je moet toegeven dat JIJ alles verkeerd las... die handleiding zt heel goed in elkaar, ik snap niet dat mensen dat fout kunnen doen :)
uhh heb ik gedaan hoor, precies zoals het er staat, heb het zelf 3x overnieuw gedaan, telkens weer het zelfde resultaat... maar goed zonder die snelkoppeling shit werkt het prima
Pagina: 1