Ik ben brazil aan het instaleren op 3dsmax r4, alles gaat goed totdat ik dit -p brazil.ini in de snelkoppeling gezet heb, als ik dan 3ds opstart zegt ie : No Plug-in directory was found:3DSMAX.. als ik 3ds max opstart zonder -p brazil.ini dat ind e snelkoppeling laad hij brazil wel, dus ik ging verder met de instalatie, blijf ik hier steken:
2.2.1 The Brazil rendering system is a Renderer plugin. In max 3, go to Customize, Preferences, Rendering, Current Renderer, Assign and choose Brazil. In R4, go to Rendering, render, go to the "current renderer" rollout and assign the Brazil Renderer.
bij preferences > rendering > staat helemaal geen current renderer.. dus ik kan brazil nie op mijn standaart renderer zetten....
kan iemand me helpen?
2.2.1 The Brazil rendering system is a Renderer plugin. In max 3, go to Customize, Preferences, Rendering, Current Renderer, Assign and choose Brazil. In R4, go to Rendering, render, go to the "current renderer" rollout and assign the Brazil Renderer.
bij preferences > rendering > staat helemaal geen current renderer.. dus ik kan brazil nie op mijn standaart renderer zetten....
kan iemand me helpen?