Toon posts:

cisco netacad final sem2

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand misschien een linkje of de antwoorden van de final van semester 2 van cisco netacademy

voorheen members.tripod.com/ciscorulez maar die is ofline :'(

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag toch niet om je advies wel leren of niet leren ik vraag om een link of een mailtje als je die niet hebt hoef je ook niet onnodig beetje te lopen posten. zo kom ik ook wel aan mn posts

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00
Gewoon LEREN!!!!!!!!!!
MOET IK OOK !!!!!!!!!!! :D

Verwijderd

ja, ga gewoon werken lul!:(

Verwijderd

Topicstarter
thanxx is dit de final ??

youre sure ??

ennuh wat zijn de antwoorden

(ps er zitten hier 8man die je dankbaar zijn :))

Verwijderd

whaa waar vind je die shit?

Verwijderd

Topicstarter
idd whaaa vind je die sjit:)

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 16:47

mokumouse

LOLstoel User

man die maak je toch zo, als je je andere exams ook goed hebt gemaakt en de praktijk goed heb gevolgt is het eitje, khad een score van 93%

Blaat...

Verwijderd

trouwens, die final-lap wat houd die eigelijk in dan?(als je toch bezig bent?)

is volgens mij veel werk....

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef Bugs1031 het volgende:
heeft iemand misschien een linkje of de antwoorden van de final van semester 2 van cisco netacademy

mja das ook helemaal nie vreemd, dan heb je je leerovereenkomst niet goed gelezen, publiceren van zooi van de cisco site, is verboden, en ze controleren er actief op. bij ons zijn ze ook al een keer langs geweest....

Blaat...

Verwijderd

Topicstarter
jah idd dat snap ik wel
maar heb jij de antwoorden dan niet ergens gewoon op een diskettetje staan ofzo:S ;)

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Op woensdag 29 mei 2002 11:27 schreef abrakadaver het volgende:
trouwens, die final-lap wat houd die eigelijk in dan?(als je toch bezig bent?)

is volgens mij veel werk....
Das het examen, van cisco semester 2, die moet je halen samen met semester 1 met een score van 70% voor je cisco papiertje

Blaat...

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Op woensdag 29 mei 2002 11:29 schreef Bugs1031 het volgende:
jah idd dat snap ik wel
maar heb jij de antwoorden dan niet ergens gewoon op een diskettetje staan ofzo:S ;)
Nope, ik hebt wel gewoon geleerd :9

Blaat...

Verwijderd

Topicstarter
hej tant0s waar heb je die sjit vandaan dan als ik vragen mag want dat vind ik dan wel weer intressant !! om te weten :9~

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef Bugs1031 het volgende:

www.hetekutjes.nl

Verwijderd

Das het examen, van cisco semester 2, die moet je halen samen met semester 1 met een score van 70% voor je cisco papiertje
dat weet ik maar ik vraag me af wat je dan allemaal moet doen... is het gewoon een lege router installeren ofzo?
want die laps die we gewoon doen zijn nogal makkelijk maar die final schijnt nogal k*t te zijn.
:p

Verwijderd

Ik volg ook die cisco cursus. Ik ga beginnen aan semester 4 straks. cijfers tot nu toe 7,3 7,0 en een 9,5 door zelf te leren. als je cheat met examens, hoe denk je dan dit in de praktijk te kunnen brengen? Kom je bij een klant en dan weet je niet wat je moet doen. "Ow even in een van mijn 'spiekbriefjes' kijken hoor, want ik heb hier nooit voor geleerd."

Ik vind het echt superdom dat je cheat en ik hoop dan ook dat je betrapt word of het alsnog niet haalt omdat het examen is veranderd.

Verwijderd

tuurlijk....

dat is het enige waar jij naar kijkt
haha deze bedoel je zeker http://home.planet.nl/~aerns005/ sukkel

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:34 schreef abrakadaver het volgende:

[..]

dat weet ik maar ik vraag me af wat je dan allemaal moet doen... is het gewoon een lege router installeren ofzo?
want die laps die we gewoon doen zijn nogal makkelijk maar die final schijnt nogal k*t te zijn.
het examen is gewoon MC. Er kan een praktijk deel inzitten maar dit hang af van de docent. wij hebben een prakticum ruimte, ik heb voor het examen al het plaats en patchwerk en programmeren van 5 cisco routers moeten doen, om de theorie in praktijk te brengen. Ik had een foutloos resultaat in ongeveer anderhalf uur, en ik vind dat je pas geslaagd bent als je dat zonder cheaten hebt weten te volbrengen

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Op woensdag 29 mei 2002 11:34 schreef abrakadaver het volgende:

[..]

jah je moet met de hele klas een WAN op kleine schaal maken, ruoting tables inkloppen, poorten beveiligen, de hele shit die je in labs van chapter7 en chapter8 doet, nadeel is dus, dat als een van de gedeelts nier coreect werk, nix goed werkt.

edit:

semester 2 final is praktijk en theorie, theorie valt ook mee als je goed leert.

Blaat...

Verwijderd

heeft ook iemand toevallig de antwoorden van de final van sem 1 ???

Verwijderd

jah je moet met de hele klas een WAN op kleine schaal maken, ruoting tables inkloppen, poorten beveiligen, de hele shit die je in labs van chapter7 en chapter8 doet, nadeel is dus, dat als een van de gedeelts nier coreect werk, nix goed werkt.
dat bedoel ik dus... die labs is allemaal zo voorgekauwd, en nu moet je het ineens helemaal zelf kunnen.. en als je dan gewoon alle toetsen geleerd hebt enzo... dan is het nog moeilijk om dat allemaal in de praktijk te brengen.

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:43 schreef abrakadaver het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus... die labs is allemaal zo voorgekauwd, en nu moet je het ineens helemaal zelf kunnen.. en als je dan gewoon alle toetsen geleerd hebt enzo... dan is het nog moeilijk om dat allemaal in de praktijk te brengen.
je moet praktijk oefenen voor je examen doet, als dit niet mogelijk is krijg je geen praktijkexamen. Maar ik vind het wel verstandig hier je best op te doen. Ik heb die manuals ana de kant gesmeten en ben begonnen met het lostrekken van alle patchkabels die ik kon vinden, das imho de beste methode om iets te leren. eerst het patchen leren, daarna pas gaan kijken naar het eigenlijke programmeren

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

tip: In chapter8 zit ergens een flash applicatie waarbij je droog kan leren, in 15 stappen moet je dan een willekeurige router ui die WAN met de hand configen, enig nadeel is dat je geen afkortingen kan gebruiken.

Blaat...

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:41 schreef vwkever het volgende:
heeft ook iemand toevallig de antwoorden van de final van sem 1 ???
ga ff lekker buiten spelen ofzo..ik kan me hier zo kwaad om maken...

semester 1 is verdorie t simpelste wat er is. als je daar moeite mee hebt, kun je er maar beter mee stoppen.

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:48 schreef mokumouse het volgende:
tip: In chapter8 zit ergens een flash applicatie waarbij je droog kan leren, in 15 stappen moet je dan een willekeurige router ui die WAN met de hand configen, enig nadeel is dat je geen afkortingen kan gebruiken.
je kunt op internet ook een simulator vinden. er zijn er een hele boel helaas zijn de meeste heel slecht en kun je alleen de basisdingen doen. maar goed, als je de basis snapt kun je de rest met /? en een beetje pielen ook wel voor elkaar krijgen

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Op woensdag 29 mei 2002 11:51 schreef miessie het volgende:

[..]

je kunt op internet ook een simulator vinden. er zijn er een hele boel helaas zijn de meeste heel slecht en kun je alleen de basisdingen doen. maar goed, als je de basis snapt kun je de rest met /? en een beetje pielen ook wel voor elkaar krijgen
op internet zelf weet ik het niet alleen dus die ene op de ciscosite zelf. en die is aardig goed

Blaat...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

speelkwartier is over. je zit op een school/opleiding/whatever om te leren.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.