Toon posts:

[Inkoop]Waarom geen inkoopacties van bijv Speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Mede-tweakers,

Waarom worden er nooit inkoopacties georganiseerd hier. We zitten vaak hier met genoeg mensen die wel iets willen kopen.

Is dit simpelweg niet haalbaar omdat veel mensen eigen smaak hebben enzo of hoe zit dat nou...

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik denk dat het voornamelijk ligt aan de grote diversiteit van speakers die op de markt is.
Een LCD'tje is bijvoorbeeld vaak maar in een paar soorten te krijgen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

jah.. Iedereen heeft wel een fav speaker.. (mijne kef q7)
en zorg maar eens op het forum hier om 10mensen die dezelfde speakers willen te vinden... (onbegonnen werk)
Of het moet erg goedkoop zijn dan mensen voor de prijs hun voorkeur opzij zetten

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat speakers veel te duur zijn om 'ff' via een inkoopactie te kopen. Dan is het geen leuke inkoopactie van producten van een paar euro'tjes meer. Da's gewoon de normale kanalen ontwijken... En dat is niet echt de bedoeling van een inkoopactie.

Omdat speakers goed verkrijgbaar zijn. Omdat je speakers eerst zelf wil horen en omdat we geen 'letsbuyittogether.com' zijn maar een forum :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Als jij een speaker vindt die iedereen hier het best vindt klinken doe ik mee hehe :)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Misschien krijgen we 90% korting als we met z'n honderden de B&W Nautilus bestellen? :o

Siditamentis astuentis pactum.

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
Omdat iedereen andere speakers kiest. En het gewoon ontzettend duur is om zomaar even speakers te kopen. Daar moet je gewoon een hoop energie in steken.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ja oké, maar ik kan bijvoorbeeld zo een paar mensen opnoemen die dus voor de b&w 602s3 gaan...

Je luistert idd van te voren.. je bepaalt je keus en gaat vervolgens kijken of er meer mensen zijn met dezelfde keuze als jij dan kan je dat toch samen wat kopen..

En nee het is idd geen letsbuyit.com maar wel een ontmoetingsplaats...

• JvS
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

De kans dat jij een succesvol topic opent met "wie wil er allemaal samen een 602 kopen" is klein. Ten eerste moet je allemaal in de buurt wonen (benzinekosten) en moet je het helemaal gaan afspreken en moet je maar net mensne hebben die ook precies die speakers EN via een inkoopactiw willen kopen..

En hoe wil jij aan die speakers komen?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Volgens mij zijn er toch boel mensen die geïnteresseerd zijn in de Logitech Z-560 :)

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 21:23 schreef O.D.Smolik het volgende:
Volgens mij zijn er toch boel mensen die geïnteresseerd zijn in de Logitech Z-560 :)
Ok, maar dat is weer een heel ander soort speaker. Ook een stuk minder duur.

Als ik speakers koop, dan is dat voor jaren, en dan wil ik daar lang over nadenken, lang luisteren, en ze uiteindelijk bij de audioboer halen. Ik ga geen €1500 aan een wildvreemde overmaken. Ik wil ze zelf op m'n gemak uitkiezen, en zonder rare truc's in huis halen. Dit soort dingen zijn te duur en te persoonlijk voor inkoopacties...

Edit: En ik vind het forum hier (zeker [OCE]) idd steeds meer op 'letsbuyittogether.com' lijken. Niet normaal. Zijn er zeker 10 actief :z

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 12:37 schreef JvS het volgende:
De kans dat jij een succesvol topic opent met "wie wil er allemaal samen een 602 kopen" is klein. Ten eerste moet je allemaal in de buurt wonen (benzinekosten) en moet je het helemaal gaan afspreken en moet je maar net mensne hebben die ook precies die speakers EN via een inkoopactiw willen kopen..

En hoe wil jij aan die speakers komen?
Ja ik bestel ze bij Audioklang... goedkoop vriendelijk.. dus wel interessant..

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 10:44 schreef NeverSeen het volgende:
jah.. Iedereen heeft wel een fav speaker.. (mijne kef q7)
en zorg maar eens op het forum hier om 10mensen die dezelfde speakers willen te vinden... (onbegonnen werk)
Of het moet erg goedkoop zijn dan mensen voor de prijs hun voorkeur opzij zetten
Kef heeft echt hele goede luidsprekers! Ik zou met mijn budget voor de Q5 gaan maar da's alleen omdat ik de Q7 niet kan betalen1 :'(
Pagina: 1