Dat kun je inderdaad doen. Je zult inderdaad ook goed moeten koelen, maar eerlijk gezegd worden die PIII's al niet zo heet, dus ook de koeling valt wel mee.
Ik dacht overigens dat het minimum voltage van dat board 1.8V was?
Anyway, check wel of er een BIOS upgrade is die de Coppermine ondersteund, anders kun je rare vage crashes krijgen omdat er geen microcode patches voor die processor in je BIOS zitten.
Overigens, als je de spanning niet kunt forceren (dwz. het moederbord leest de configuratie bits uit, ziet dat de proc op 1.6V (ofzo) behoort te lopen en doet vervolgens niks), dan zul je iets anders moeten bedenken. Als het moederbord slot-1 is kun je een slot-1 converter kopen waarmee je de spanning die de processor vraagt kunt overriden met jumpertjes. Je zet die jumpertjes dan gewoon op 2.0V, je moederbord denkt dan dat je processor 2.0V vraagt, en gaat dan op 2.0V lopen.
Multiplier maakt niet uit, de Coppermines kijken niet meer naar de multiplier bits. Je kunt de multiplier instellen op wat je wil, de processor pakt toch altijd zijn default multiplier (je kunt dus ook niet meer overclocken).
Ik heb Coppermine Celeron's op Asus P2B's op 1.8V lopen, via zo'n slot-1 converter. De processoren wilden 1.6V hebben, met de jumpers op het slot-1 kaartje heb ik het voltage op het laagst mogelijke (1.8V) gezet en het werkt prima. In jouw geval zou de spanning nog 0.2V hoger liggen, maar ik denk dat dat niet zo heel veel uit zal maken.
In ieder geval gaan die PIII's niet zo snel kapot als ze oververhitten (in tegenstelling to de AMD's

). Je krijgt gewoon crashes, en dan kun je het beste je computer uitzetten en iets nieuws bedenken. Misschien kun je de voltage divider modden zodat je wel lager kunt. Vaak met 1 weerstandje te doen. Zoek in yahoo eens op 'voltage mod'.