Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

posten op 0

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou graag een keer erachter willen komen wat ik ervoor moet doen om op niveau nul te kunnen posten. Ik kan alleen maar tussen 1 en 4 posten, en dat vin'k niet best. In een aantal treads weet ik gewoon dat ik direct naar beneden wordt gemodt (terecht is een ander verhaal), maar om dat te voorkomen, wel de 0 dus....

Hoe doe ik dat? :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dat kan niet. Iedereen heeft een beginscore die als volgt wordt bepaald: totaalscore/#posts. Bij jou zit dat tussen de 0.5 en 1.5, dus post je standaard op 1. Je kunt dan niet lager posten. Iemand zal je dus omlaag moeten modden.
1 is ook het standaardniveau, maar je moet het wel eerst verdienen door een paar goede posts te doen om van standaard 0 af te komen. Daarna is het goed dat de standaard 1 is.

Maar als je echt iets heel lomps zegt en je wilt graag omlaag gemod worden dan meld je je post maar even op dit forum en dan zetten wij hem graag omlaag :Y)

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Je wens gaat in vervulling. Je hebt nog twee wensen over :)

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:36
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Daarna is het goed dat de standaard 1 is.[/quote]Waarom? Zelf heb ik het ook wel een paar keer meegemaakt dat ik wil reageren op een off-topic vraag / mededeling oid. Dan zou het wel fijn zijn als je hem zelf al op 0 kunt zetten (waar ie hoort), dan hebben de standaard-lezers er tenminste geen last van en hoeft ie niet gemodereerd te worden.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Andere lezers kunnen ook geintereseerd zijn in jouw off-topic antwoord.

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online
Jawel, maar vrijwel altijd wordt je afgestrafd met offtopic.

Ik heb helemaal geen zin om mijn reactie-totaalscore de vernieling in te helpen met in principe behulpzame postingen.
Daar post ik te weinig voor.

Ik zou in ieder geval wel raad weten met niveau 0.

(overigens, als ik dus de verhouding totaalscore / postingen >2 haal, dan ben ik verdoemd met uitsluitend zinnige opmerkingen maken? Dan kan ik wel stoppen met MOOOOOO bij DPC-treads :(

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Nou ben ik het even kwijt. Je wil op 0 kunnen posten om ongestraft off-topic te reageren en MOOOOOO te loeien zonder dat het ten koste gaat van je score :? Waarom wil je een hoge score dan? Daar heb je toch niets aan? Posten kan onafhankelijk van je score. Tenzij je godlike wilt worden natuurlijk, maar dat kan alleen als je dat al was voordat je op T.net kwam 8-)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
We moeten toch ergens een standaardniveau kiezen. Als je op 1 mag posten heb je bewezen geen blaataap te zijn en is dat dus je standaard niveau. Anders kun je net zo goed zeggen: ik wil op -1 kunnen posten als ik bewust een troll plaats.
Het heeft voor jezelf geen enkel nut, maar wel goed dat je zo begaan bent met de andere bezoekers van t.net en ze rotzooi wilt onthouden.
Pagina: 1