[cubase] nummer exporteren

Pagina: 1
Acties:

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik heb nu sinds gister het volgende probleem..

ik heb een nummer in meerdere sporen.. die speel ik via me geluidskaart af via me compressor -> mengtafel .. daar mix ik het af naar 2 kanalen (L en R) en stuur ik het weer terug naar de computer waar ik het opneem..

dit werkt prima.. maar nu heb ik dus het nummer op 2 kanalen in cubase staan.. en wil ik dat exporteren naar een wav... eerder ging dat probleemloos.. maar nu exporteert ie steeds de 2 kanalen appart.. ik krijg dus 2 wavjes..

die samenvoegen in soundfordge werkt ook niet lekker want het klinkt dan danig anders dan het in cubase klinkt ..

iemand die een idee heeft welke instelling dit veroorzaakt?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb zelf geen Cubase, maar in de mixer klik je toch op mixdown bij het masterkanaal in de buurt? Kun je daar niet op 'link channels' oid klikken?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Bij de Mixdown opties, heb je drie mogelijkheden. 1 mono, 2 stereo splt, 3 stereo interleaved.

Bij stereo split maakt ie 2 waves een L en een R bij Interleaved maakt ie 1 stereofile... dat zou het moeten zijn

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dat bedoelde ik ook over icq.. maar ik kon dat niet uitleggen omdat ik cubase niet op deze comp heb :Y)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik had bij export selected parts aangevinkt.. daar lag het aan.. als ik gewoon de andere kanalen mute en between locators doe dan gaat het wel goed..
:)