Ik wil CD's branden die mijn oude acht speed cd-rom speler ook nog kan lezen, maar ik wil ook dat er zoveel mogelijk op een cd past en long filename supported...wie weet de beste instellingen?
instellingen maakt niet zoveel uit.
Gewoon single-speed branden.
Gewoon single-speed branden.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
single speed? Argh! Dat duurt 6x zolang als normaal dan.. Wat maakt single speed beter dan 4x /6x ? Brand het dieper ofzo?
ik snap de vraag niet helemaal, dus gebrande cd's worden niet gelezen door die 8x?
lange bestandsnamen doet ie automatisch
brandsnelheid maakt niet veel uit dacht ik
lange bestandsnamen doet ie automatisch
brandsnelheid maakt niet veel uit dacht ik
waarom koop je niet een nieuwe cdrom speler, zo duur is dat niet (100piek)
How bad is it on a scale from one to Spurs
Verwijderd
Volgens mij kun je gewoon branden hoor, alleen niet op rewritables. Mijn op 4-speed gebrande cd's worden prima gelezen in mijn triple-speed (ja, ze bestaan echt) cd-rom speler. Als het je niet lukt, moet je eens een ander merk cd's proberen, sony werkt bij mij prima.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 16:52 schreef IRBaboon het volgende:
...op 4-speed gebrande cd's worden prima gelezen in mijn triple-speed (ja, ze bestaan echt) cd-rom speler...[/quote]Hmmmm, dan hoop ik niet, dat je refereert naar de NEC multispin 3x, want deze was zijn tijd al ver vooruit en ondersteunde meer CD-formaten, dan de reguliere CD-ROM speler...
...op 4-speed gebrande cd's worden prima gelezen in mijn triple-speed (ja, ze bestaan echt) cd-rom speler...[/quote]Hmmmm, dan hoop ik niet, dat je refereert naar de NEC multispin 3x, want deze was zijn tijd al ver vooruit en ondersteunde meer CD-formaten, dan de reguliere CD-ROM speler...
edit:
those typos r killing me....
those typos r killing me....
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1