3Com OfficeConnect Cable/DSL router (3C855)

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.3com.com/products/prodimage/image/prd_lg_3c855.jpg

3Com® OfficeConnect® Cable/DSL Gateway

LAN ports: 4 autosensing 10BASE-T/100BASE-TX
WAN ports: 1 10BASE-T
Protocols supported: PPP over Ethernet, IP Routing, PAP, CHAP, MS CHAP, DHCP Server
Security: Hacker pattern detection firewall, virtual server capability, virtual DMZ, VPN pass-through
Management: Web-based administrative interface
Heeft iemand ervaring met deze router? Hier kon ik namelijk helemaal niks vinden over deze router op GoT. Ik kan hem voor ongeveer 150 euro kopen.

Weet iemand ook hoeveel poorten je kan mappen met deze router. Omdat je meestal ziet dat routers er maar 6 of 10 poorten kunnen mappen.
En heeft iemand een idee met welke ISP deze router _niet_ werkt? Want ik betwijfel of MXstream het doet (ivm PPTP) wat niet duidelijk in de handleiding staat...

They made me do it.

Verwijderd

Waarom niet gewoon een SMC voor €125 die het zeker doet met MxStream?

• Gardocki
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 10:28 schreef René vd Veen het volgende:
Waarom niet gewoon een SMC voor €125 die het zeker doet met MxStream?
Uhm, ik weet heus wel alternatieven hoor, maar daar vraag ik niet naar. Ik kan ook net zo goed een Draytek of een E-Tech kopen voor rond de 125 euro waarvan ik zeker weet dat het werkt met MXstream. Maar ik wil weten of _deze_ router het doet met MXstream...

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Ff een schopje :)

They made me do it.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 07:30
Mijn collega gaat er vandaag 1 bestellen. Ik zal eerdaags even vragen wat ze er van vonden!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 13:08 schreef Tonnetje het volgende:
Mijn collega gaat er vandaag 1 bestellen. Ik zal eerdaags even vragen wat ze er van vonden!
Dat zou mooi zijn! :)

They made me do it.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

mmmm, ben ook wel heel benieuwd of het met MxStream gaat werken. Als je de specs zo leest zou je haast zeggen van wel. Maar de ervaring leert dat dat niet zo veel zegt. Maar Tonnetje, met welke provider ga jij ze gebruiken? (je collega besteld er 3). . .

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.

• Wimlem
3 ?

Maar bij de specs stond dat dat ding PPTP aan kon dus lijkt het mij dat het in ieder geval met MXstream samen kan.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Yupz, maar dat was in het begin ook bij de SMC7004BR. Maar dat bleek toch niet te werken totdat SMC met een nieuwe firmware kwam. Maar hou ons op de hoogte....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.

• Gardocki
  • Niet online
Nog maar een schopje :)

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
help!

Ik blijf schoppen :P Ik heb 3Com 4 dagen geleden een mailtje geschreven, maar nog niks teruggehad :(

They made me do it.

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Joh, da's heel normaal bij 3Com

• Gardocki
  • Niet online
Eindelijk bericht van 3Com :)
Geachte heer xxxxxxx,

De huidige firmware op de 3Com Cable/DSL Gateway (3C855) ondersteund geen PPTP, wat nodig is bij MXstream om een verbinding op te zetten naar het modem.
Er word gewerkt aan een nieuwe firmware release waarin dit wel word ondersteund, echter is niet bekend wanneer deze gereleased word.
De beta-versie is echter wel beschikbaar en dient te werken met MXstream, maar er word op Beta-versies geen ondersteuning geboden.

Hopende hiermee uw vraag te hebben beantwoord, verblijf ik met vriendelijke groet,

Dennis Weerdenburg
Pre-Sales Consultant - 3Com Benelux BV
Lijkt me duidelijk :)

They made me do it.

• Wimlem
Welke versie is de Betafirmware ?

Met Chello werkt dat ding in ieder geval als een trein!!

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 17:07 schreef Tonnetje het volgende:
Welke versie is de Betafirmware ?
Geen idee. Op de site van 3Com staat maar 1 firmware, en dat is de laatste. Ik heb al een beetje rondgezocht maar ik kan nergens die beta firmware vinden. Ik zal wel even 3com terugmailen met die vraag...

They made me do it.

Pagina: 1