I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Volgens mij kan je hem het beste resetten, en vervolgens mij moet hij het (naar mijn weten) dan gewoon weer goed doen...
Dyslexie | Linux | MoZilla | OpenOffice
Nee. Ik kwam dat wel tegen op zoek naar wat het probleem zou kunnen zijn, maar toen kon ik al niet meer op de server.Op woensdag 29 mei 2002 09:38 schreef jep het volgende:
Maak je gebruik van ulimit?
De server is trouwens slechts een Pentium 200. Toen we er gisteren niet meer op konden was de load rond de 1 (met dank aan phpSysInfo
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Ik heb bij het verkrijgen van deze error op mijn bak altijd last dat alle resources opgeslurpt zijn... Dit krijg ik helaas vervolgens niet meer opgelost (misschien ligt dat aan mij)...
Dyslexie | Linux | MoZilla | OpenOffice
Ik kreeg deze melding ook
Echter dat was nadat ik het totale geheugen had gemount als ramdis en vol aan het schrijven was met /dev/zero 
Maw er staat waarschijnlijk iets te memory-leaken in je linux bak. Draaien er zelf geschreven C(++) programma's op die bak?
Maw er staat waarschijnlijk iets te memory-leaken in je linux bak. Draaien er zelf geschreven C(++) programma's op die bak?
Ik heb zelf een keer gehad dat er iets mis ging met Licq, waardoor hij constant processen af ging splitsen....
Het heeft even geduurt voordat ik er weer wat mee kon, maar dat lukt op een gegeven moment wel. Daarna heb ik met veel moeite ( 1 letter per 10 seconden die op je beeld verschijnt) de shell afgeschoten waar licq in draaide...
Het heeft even geduurt voordat ik er weer wat mee kon, maar dat lukt op een gegeven moment wel. Daarna heb ik met veel moeite ( 1 letter per 10 seconden die op je beeld verschijnt) de shell afgeschoten waar licq in draaide...
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Nee, ik dacht het niet. Wel heb ik gisteren toen alles nog normaal werkte juist een programma gestopt dat in diezelfde categorie valt, namelijk onze Tetrinet server (die stond toch al 150 dagen niets te doen). Zou dat ZO brak in elkaar zitten dat hij bij het afsluiten geheugen gaat lekken?Op woensdag 29 mei 2002 10:05 schreef Glimi het volgende:
Ok, we zijn er achter: Samba was de boos doener, die had een heleboel processen gestart. Blind inloggen (dus met het toetsenbord dat aan de server hangt, maar dan zonder monitor) en een paar 'willekeurige' processen stoppen gaf wat ruimte voor SSH, en daarmee viel alles te repareren....
Pagina: 1