Writer probleem

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wilde een paar dagen geleden een Reweritable branden op 4x (doe ik altijd), maar tot mijn verbazing lukte het niet. Als ik cd vernaai, heb ik altijd een buffer underrun, maar nu was het een andere fout, Nero zei namelijk:
- Invalid writestate
- Could not perform endtrack

Nou dacht ik dus eerst dat het aan de rw lag (die is niet echt nieuw meer), maar gisteren en vandaag brandde ik op TDK RW's (nieuwe), en daar lukte het ook niet.
Raar fenomeen : als ik op 2x brand lukt het WEL...rara hoe kan dit?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft... :)

• Glacier
  • Niet online
hallo?

Verwijderd

waarschijnlijk kunnen die cdrw's geen 4x (??????????????)

• Glacier
  • Niet online
jammer...ze kunnen wel 4x aan, ze zijn nieuw, maar ik heb er een week geleden nog wel gewoon op 4x cd's gebrand...

Verwijderd

en met een ander proggie wat gebeurt er dan?

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 13:48 schreef Glacier het volgende:
Nero zei namelijk:
- Invalid writestate
- Could not perform endtrack[/quote]Ik ken dit!, een vriend van mij (Toiletman) had dit ook. Zijn brander was dus kapoet! En heeft em toen laten ophalen en uiteindelijk (geloof ik) een nieuwe gekregen.
Het is te hopen dat dit ook ergens anders aan kan liggen dan een hardware defect....
:'(

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Laten ophalen? Welk bedrijf verleent die service nou weer? Toen ik bij Mycom een brander had gekocht via het internet en hoe kapoet was: POWER CALIBRATION AREA ERROR, of bij CloneCD: HARDWARE ERROR, wilde ik een nieuwe maar ze kwamen hem zeker niet ophalen, die vuile junkies. Ik moest hem maar komen brengen. Eerst leveren ze zo'n vieze streek en dan moet IK die brander nog eens komen brengen en een dag later WEER terug komen om dat ding op te halen. Kortom MYCOM ZUIGT HARD!!

Verwijderd

Meestal verleent de fabrikant zo'n service, niet de winkel waar je het apparaat gekocht hebt. Voorbeelden van fabrikanten die zo'n service hebben zijn HP, Iiyama, Siemens...

Verwijderd

Heb een Plextor 12x10x32 burn-proof daar heb je standaard 1 jaar ophaal garantie aan de deur :)
Pagina: 1