30x sf175s + gw5000-dt op oost
Hmmm, in de laatste Megapool folder staat ook een 5.1 set van Eltax, er staat niet bij of het de 'evolution' versie is, maar hij kost 189 euro...zal wel een andere zijn dan.
Dan neem je hem toch gewoon mee.. en ga je thuis luisteren of het wat is. Makro doet niet moeilijk als je hem terug wilt geven.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Nou ik zoek eigenlijk een winkel waar ik eerst zou kunnen luisteren naar die boxen. Maar ze hebben die dingen nergens. Daarom wil ik een aantal testen op het i-net zien.
Je wilt ze beluisteren door een review te lezen.Nou ik zoek eigenlijk een winkel waar ik eerst zou kunnen luisteren naar die boxen. Daarom wil ik een aantal testen op het i-net zien.
Uh huh.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Bij de Mediamarkt worden ze ook verkocht en daar kun je ze tevens beluisteren...
Verwijderd
Mijn pa heeft ze ook.
Klinken vrij goed maar na enige modificatie klinken ze nog beter.
In alle kastjes zit te weinig dempingsmateriaal
Goed volstoppen met watten.
En als je dat ook nog de condenstor voor de hoge tonen vervangt door MKT's is het helemaal goed.
En als je dat ook nog de condenstor voor de hoge tonen vervangt door MKT's is het helemaal goed.
Ok thx. Kun je mij vertellen of de frontspeakers aparte bekabeling hebben voor de sub? Want ik las dat er een ingebouwde sub in de frontspeakers zat.Op donderdag 30 mei 2002 11:30 schreef as1971 het volgende:
Mijn pa heeft ze ook.
Ik zal volgende week eens naar de mmarkt gaan om te luisteren.
Heb je ze uit elkaar gehaald?Op donderdag 30 mei 2002 11:30 schreef as1971 het volgende:
Mijn pa heeft ze ook.
Hoe ging dat? Is het een beetje fatsoenlijk materiaal?
Verwijderd
Front speakers zijn van MDF.
De subwoofers zijn aan te sluiten via Line(Sub Out)en er zit een netwerkje bij die rechtstreeks op de luidsprekerkabel aan te sluiten is.
Voor extra dempingsmateriaal moet de je gewoon de midden speaker eruit schroeven.
Het filter zit aan de versterker vast.
Als je die los haalt kun je ook bij de subwoofer. (pas op!! , korte draaden).
Er zit zelfs een verdeelsnoertje bij om op één Sub uitgang twee woofers aan te sluiten.
Het zijn goedgebouwde kasten.
We hebben al veel kasten gebouwd (Kef ,Visaton ,Philips) maar deze kunnen zeker konkureren.
Maar goed smaken kunnen verschillen.
PS de centerspeaker hebben wij nog niet aangesloten gehad.
De subwoofers zijn aan te sluiten via Line(Sub Out)en er zit een netwerkje bij die rechtstreeks op de luidsprekerkabel aan te sluiten is.
Voor extra dempingsmateriaal moet de je gewoon de midden speaker eruit schroeven.
Het filter zit aan de versterker vast.
Als je die los haalt kun je ook bij de subwoofer. (pas op!! , korte draaden).
Er zit zelfs een verdeelsnoertje bij om op één Sub uitgang twee woofers aan te sluiten.
Het zijn goedgebouwde kasten.
We hebben al veel kasten gebouwd (Kef ,Visaton ,Philips) maar deze kunnen zeker konkureren.
Maar goed smaken kunnen verschillen.
PS de centerspeaker hebben wij nog niet aangesloten gehad.
Pagina: 1