Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Medal of Honor is juist groot geworden op de PlayStation dus ik denk dat dat niet uitmaakt.
De Medal of Honor voor de PS2 word totaal anders als die van de PC. Dat wil zeggen andere levels, ander verhaal, etc. 
Je begint in Medal of Honor : Frontline dan ook meteen op Normandie (dacht ik). Mij zelf lijkt het een errug gaaf spel dat ik zeker ga kopen, vooral als er multiplayer in zit enz.
Je begint in Medal of Honor : Frontline dan ook meteen op Normandie (dacht ik). Mij zelf lijkt het een errug gaaf spel dat ik zeker ga kopen, vooral als er multiplayer in zit enz.
Op de site van EA lees ik niet zo snel dat het ook multiplayer heeft (i-link ofzo?)
20 levels in 6 missies... beetje weinig of niet?
Officiele MoH: FL site
op de pc ruled ie dik!
maar op de ps2 zou ik het volgens mij nix vinden
maar op de ps2 zou ik het volgens mij nix vinden
Ach zoveel missies had MoH op de PC ook dacht ik, en het is gewoon verdeelt over 20 levels.Op woensdag 29 mei 2002 09:25 schreef Gunner het volgende:
Op de site van EA lees ik niet zo snel dat het ook multiplayer heeft (i-link ofzo?)
Multiplayer zal ook wel splitscreen kunnen denk ik, en dan ook in combo met bv. i-link ofzo? dalijk ff op de site kijken
Het vette is dat ie ook in NL afspeelt, oa in Arnhem bij de brug, lijkt me een eruug leuk stukje te worden...
was dat voor onzin,
NL = marketgarden = paratroopers
omaha beach waren van de rangers
volgend de officele site heeft hij gelijk
wel leuk in ieder geval
wel leuk in ieder geval
Verwijderd
lijkt me niet de moeite waard om daar 150 piek aan uit te geven terwijl je het op de pc ook zo ongeveer hebt...
Dat noemt de kenner nou meer dan 1 level in een game hebben zitten.Op woensdag 29 mei 2002 19:30 schreef Ammie het volgende:
was dat voor onzin,
Deze schijnt toch wel weer vrij anders te zijn, spelen in teamverband (waar ze nog over zaten te twijfelen of je je team nou wel of niet orders kon geven) en dus weer andere levels, voor de liefhebber lijkt het me wel weer een juweeltje te worden!Op donderdag 30 mei 2002 18:44 schreef PouwelZ het volgende:
lijkt me niet de moeite waard om daar 150 piek aan uit te geven terwijl je het op de pc ook zo ongeveer hebt...
Verwijderd
Lijkt me een aardig spelletje maar niet echt een game die ik voor 70 euro zou gaan kopen.
ff een schopje omhoog 
Heeft iemand al de Medal Of Honor demo gespeeld van de demo-DVD bij het blad OPM2
Het lijkt mij nog steeds een vet spel
Heeft iemand al de Medal Of Honor demo gespeeld van de demo-DVD bij het blad OPM2
tss, dr staat electronic arts op. ik sla dus ff over
TMAXTINT
Verwijderd
Ligt al een tijdje in de winkels..Op donderdag 04 juli 2002 23:41 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
Heeft iemand al kunnen vinden wanneer de release-date is voor PC?
LOL!Op donderdag 04 juli 2002 23:41 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
Verwijderd
Ja ik heb het gespeeld van de demo-cd, maar vergeleken met de pc-versie vind ik het lastiger spelen met een controller. Het gaat bij mij allemaal gewoon een stuk langzamer.Op zondag 02 juni 2002 20:09 schreef ^MRT het volgende:
ff een schopje omhoog
Frontline is er alleen voor de PS2Op donderdag 04 juli 2002 23:41 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
Allied Assault alleen voor de PC
2 totaal verschillende versies dus
Ik heb hem gekocht paar weken geleden, nadat ik de demo had gespeelt. Als je het spel een week speelt kun je echt heel goed overweg met die controls. Dan valt zo'n FPS nog best goed te spelen op de PS2Op donderdag 04 juli 2002 23:54 schreef dab-erwt het volgende:
[..]
Ja ik heb het gespeeld van de demo-cd, maar vergeleken met de pc-versie vind ik het lastiger spelen met een controller. Het gaat bij mij allemaal gewoon een stuk langzamer.
Verwijderd
... zo'n LOL-igge vraag was dat dus niet.Op donderdag 04 juli 2002 23:55 schreef ^MRT het volgende:
[..]
Frontline is er alleen voor de PS2
Allied Assault alleen voor de PC
2 totaal verschillende versies dusWel dezelfde engine, vijanden en wapens ongeveer...
Ik neem aan dat "Frontline" ook voor de pc wordt uitgebracht....<of niet ?>
nee, dat wordt ie nietOp zondag 07 juli 2002 20:45 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
[..]
... zo'n LOL-igge vraag was dat dus niet.
Ik neem aan dat "Frontline" ook voor de pc wordt uitgebracht....<of niet ?>
TMAXTINT
Ik vind het spel echt stoer op de ps2!!Kwestie van effe de controls onder controle krijgen en gamen maar!!
euhh frontline komt ook op de cube en Xbox hoor.Op woensdag 29 mei 2002 09:48 schreef ^MRT het volgende:
[..]
Ach zoveel missies had MoH op de PC ook dacht ik, en het is gewoon verdeelt over 20 levels.
Multiplayer zal ook wel splitscreen kunnen denk ik, en dan ook in combo met bv. i-link ofzo? dalijk ff op de site kijken
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ik heb de moh demo voor de ps2 gespeeld. Ik vind dat het echt zuigt vergeleken met de pc. De besturing is zwaar klote en zo mooi ziet het er nou ook weer niet uit
nope, MoH:Fl is PS2 only dacht ik.Op maandag 08 juli 2002 11:48 schreef schnumi het volgende:
[..]
euhh frontline komt ook op de cube en Xbox hoor.
anders kom maar met bewijs aanzetten
Pagina: 1