Toon posts:

Interne speaker???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb op kantoor een Compaq PC waar geen speakers bij werden geleverd. Nu vraag ik mij af of jullie weten of ik ergens een oversterkte speaker kan kopen om intern in te bouwen in de systeemkast?????

Ik heb me al rot gezocht maar kan het niet vinden.. :(
Van compaq zelf wel, maar dan kosten ze 70 euro en dat is een beetje veel voor een onversterk speakertje...

Dit omdat we op kantoor niet allemaal losse speakertjes op onze bureaus kunnen zetten, maar dat ik toch wel af en toe even naar webradio wil luisteren of het piepje dat ik nieuwe mail heb wil horen!

Bedankt voor jullie reacties!!!

David

Verwijderd

Ik heb er thuis eentje in een 5.25" slot zitten. Volgens mij heb ik er zelfs nog eentje los in een doos liggen. Ik zal eens kijken, en misschien heb je interesse.

Verwijderd

Misschien is een koptelefoon een oplossing?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Afhankelijk van type geluidskaart (signaalnivo) gewoon een speakertje erin,
of eventueel een simpel 12V eindtrapje erbij.

Bij conrad hebben ze van de 1W setjes, kosten geen fuck. Speakertje kost ook nix, een paar euro ben je klaar bij een electronicaboer.

Of het klinkt? Ligt er maar net aan of je kast een beetje bas geeft, anders krijg je echt zon transistorradio geluid. Maar goed, is iig beter dan niets

Let alleen ff op of je niet toevallig zit met garanties, servicecontracten enz. Als er dan een speaker inzit ineens, en je werkgever weet dat niet, kun je een best probleem hebben :)

Edit: je kan natuurlijk ook gewoon een el-cheapo speakersetje op de grond achter/onder de tafel neerflikkeren tussen de kabels :)

Edit 2: Heb je niet heeeeel toevallig speakers in je monitor?

Verwijderd

Kun je niet gewoon een speakertje uit oude boxjes halen?