Sorry, maar ik ben totaal niet thuis in deze 'test'. Wat is het probleem? Van PC's heb ik wel een beetje verstand dus zou ik je kunnen helpen, maar dit zegt me niets.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb op bozeui.com gekeken en zag daar veel betere scores.Op woensdag 29 mei 2002 07:52 schreef Abbadon het volgende:
Sorry, maar ik ben totaal niet thuis in deze 'test'. Wat is het probleem? Van PC's heb ik wel een beetje verstand dus zou ik je kunnen helpen, maar dit zegt me niets.
Waren ook mensen met zo een config als ik.
Het enige wat je kunt doen is het gangbare tweakwerk: met je BIOS spelen voor betere memory timings, verschillende drivers testen, je OS goed afstellen, evt. overclocken, je disken defraggen etc. Dit is een beetje te weinig om een topic over te openen, heus. Geef in ieder geval aan wát je geprobeerd en gedaan hebt. Kijk rond (FAQ, search, relevante topics) voor tips hoe je PC te tweaken, tips te over en het is niet de bedoeling die hier allemaal voor de zoveelste maal opnieuw de revue te laten passeren. Ik sluit de topic, mocht je er alsnog niet uitkomen open dan eentje mét alle relevante info over je bak inclusief welke drivers allemaal, bios instellingen en OS.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()