my 2 cents

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDaJoker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 09:20

DaDaJoker

Specs? Zie signature...

Topicstarter
Kunnen we niet met z'n allen afspreken dat we ophouden met dat belachelijke 'just my 2 cents'?

Net zoals we afgesproken hebben dat we elkaar niet steeds lopen te groeten etc.

Ik (en mischien ben ik wel de enige) word er in ieder geval schijtziek van.

Oja, en nou ik toch bezig ben: NOFI is d'r ook zo één...

Groeten! :P

Specs? Zie ondertitel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

nuh hoeft niet echt

'just my 2 cents' :P :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik irriteer me aan mensen die een a4tje vol met txt quoten er vervolgens zelf maar 1 regel text tikken.

Zo dat wou ik ff kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Op woensdag 29 mei 2002 04:26 schreef BzrK het volgende:
ik irriteer me aan mensen die een a4tje vol met txt quoten er vervolgens zelf maar 1 regel text tikken.

ik altijd aan mensen die altijd overal om elk klein dingentje lopen te zeuren :( :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik aan blije topictitels ;(

Wat betekend "just my 2 cents" eigenlijk? :?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op woensdag 29 mei 2002 05:39 schreef Juniorrules het volgende:
Ik aan blije topictitels ;(

Wat betekend "just my 2 cents" eigenlijk? :?
Zoiets als "das mijn oordeel" of "that's my opinion".

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Net zoals NOFI is het gewoon een kleine relativering van de post die men kan gebruiken als men anders bang is dat het als flame zou kunnen worde opgevat.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sja, ik vind het wel grappig eigenlijk ;)
Imo hoeft het niet weg. Alleen als iemand erg gaat flamen, op mij soms ;), en er dan nofi onder zet en dan is het ineens geen flame meer, tsja, dat vind ik nu weer een beetje gek.

just my 2 cents :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Ach, ik lees er meestaal wel overheen. Alleen dat nofi geroep begrijp ik niet. Inteded of niet; als je flamed, flame je. Nofi of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 29 mei 2002 08:34 schreef Jaymz het volgende:
Ach, ik lees er meestaal wel overheen. Alleen dat nofi geroep begrijp ik niet. Inteded of niet; als je flamed, flame je. Nofi of niet :)
Zo proberen mensen zich in te dekken tegen (non)officiele waarschuwingen. Duh!!! nofi :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Worden mensen nou niet onderhand gek van al die regels waar andere mensen behoefte aan hebben? Als iemand NOFI onder z'n post wil zetten, wat is daar dan erg aan?

Laten we ajb geen probleem gaan maken van 4 lettertjes.

Owjah laten we wel afspreken dat waardeloze topictitels worden afgeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

:? :? :? :?
waar hebben jullie het nopu over man.. lekker boeiend
>:)

greetz :P >:)

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Waar ik me aan erger is het
sim-pel
geroep van sommige users.

just my 2 cents. :+

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ach, als we het dan toch over irriterende dingen hebben..

Ik vind het nogal sneu dat er topics verpest worden door hele grote smiles te posten.. Het gebeurt vooral in de HK, maar het is er ook wel eens buiten gebeurt. :{

Mja, it's just my 5 euro. :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:02

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 29 mei 2002 04:26 schreef BzrK het volgende:

Ik erger me aan mensen die de termen 'ergeren aan' en 'irriteren' door elkaar halen.

Just my 2 cents :+

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik erger me ongeveer aan 85% van de HK en aan moraalridders, zow ben ik dat gelijk ff kwijt :+ nofi btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:38

Cyphax

Moderator LNX
Ik ben niet de enige die dat "just my 2 cents" (en alle verdraaiïngen natuurlijk... euro cents?) nogal irri vindt zie ik? :P
Nouja, je kan het met z'n allen af proberen te spreken maar iets zegt mij dat dat weleens heel lastig zou kunnen zijn :P

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 13:54

mvds

Totally awesome!

Irritant vind ik het niet, ik vind het kinderachtig. Als je een mening hebt, kom er dan voor uit, past ie niet in het beleid van GoT, formuleer hem dan anders of hou hem voor je. En probeer je niet in te dekken door dat soort domme uitspraken.

Waar ik me vreselijk aan stoor is dat sommige users hier denken dat het gedrag wat in de HK wenselijk schijnt te zijn, overal op het forum maar toegepast moet worden. Om de boel op te fleuren of wat dan ook. Daar was pas geleden al wat over. Dat mensen "PICS" gaan roepen als je een serieus bericht over bijv. Kournikova post... (buiten de HK that is)

[lichtelijke flame]daarom vind ik het nog steeds lame dat de crew hele goede regels verzonnen had om de HK only mensen weg te krijgen/houden, omdat de HK als extraatje gezien moest worden, en niet als doel om hier te zijn, maar te lam zijn om ze toe te passen als het erop aan komt... Ze zijn trots op het aantal users die ze hebben, maar ik denk dat wanneer je de HK mensen eraf trekt, je een heel stuk lager uitkomt.[/lichtelijke flame]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 29 mei 2002 09:30 schreef obsidian het volgende:

[lichtelijke flame]daarom vind ik het nog steeds lame dat de crew hele goede regels verzonnen had om de HK only mensen weg te krijgen/houden, omdat de HK als extraatje gezien moest worden, en niet als doel om hier te zijn, maar te lam zijn om ze toe te passen als het erop aan komt... Ze zijn trots op het aantal users die ze hebben, maar ik denk dat wanneer je de HK mensen eraf trekt, je een heel stuk lager uitkomt.[/lichtelijke flame]
Dat heeft niks met "lam" te maken hoor, maar met probleem verhuizing.

Als we weer met ratio's gaan werken en dus een HK-meubel niet meer in de HK kan posten als er niet minimaal xx tech posts tegenover staan, krijg je weer allemaal lamme tech posts.

Hoe ga je dat controleren dan?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 29 mei 2002 10:54 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Dat heeft niks met "lam" te maken hoor, maar met probleem verhuizing.

Als we weer met ratio's gaan werken en dus een HK-meubel niet meer in de HK kan posten als er niet minimaal xx tech posts tegenover staan, krijg je weer allemaal lamme tech posts.

Hoe ga je dat controleren dan?
Daar waren al dingen voor bedacht. Maar ik stoor me niet zo erg aan de HK maar wel over dat er zo moeilijk gedaan word over het niveau in de HK en over de mensen die daarvoor hier komen (ook door members van de crew) maar daarnaast niks gedaan word om het te verbeteren. Er is steeds gezegd door de crew dat mensen die hier komen voor de HK niet gewenst zijn en dat deze geweerd zouden worden. Daarvoor zijn de regels van "zoveel dagen geregged" en "zoveel posts voor je erin mag" in het leven geroepen. Maar mensen die deze weten te omzeilen of mensen die er al waren voor ze actief waren, mochten blijven. Ik denk dat het controleren van dat soort post gewoon hetzelfde blijft als wat er nu gebeurd. Nu worden posts ook bekeken op inhoud (door jullie en door users) en als het nergens op slaat word er iets aan gedaan/over gezegd. Dus dat blijft gewoon zo...

Waar ik over val is dus dat tweezijdige. Aan de ene kant zeuren over de HK, en aan de andere kant er niks aan (willen) doen. (dat zeuren slaat niet alleen op jullie, maar over zo'n beetje op iedereen die hier komt en wel "gewenst" is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 04:55 schreef senater het volgende:

[..]

ik altijd aan mensen die altijd overal om elk klein dingentje lopen te zeuren :( :{
Ik zeur niet vriend. Ik open er toch geen topic voor of wel? Eerste keer dat ik het zeg dus kan nog geen zeuren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb er niet zoveel last van moet ik bekennen, het is een relativerend iets, wat ik niet zozeer beschouw als het "verzwakken" van de eigen mening, maar wel extra aangeven van "joh, het is _mijn_ mening, dus als je er aan stoort heb je pech" om te voorkomen dat bepaalde anderen weer denken dat je met de stem van een gehele groep spreekt.

Just my 2 eurocents, imho, nofi. >:) :P

;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 29 mei 2002 11:10 schreef GaMeOvEr het volgende:
Just my 2 eurocents, imho, nofi. >:) :P
Weet je dat daarin ook nog iets zit om over te zeuren? :P

Jij zegt "Just my 2 eurocents"terwijl de echte spreuk is "Just my 2 cents". Jij geeft dus aan dat jouw mening meer waard is dan de doorsnee mening. 2 Eurocent is meer waard dan 2 cent.

Ja ik weet het, ik draaf door. Mijn bui is alweer over dus ik ga weer ergens anders blaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 20:36
LA --> HK

'just my 2 cents' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op woensdag 29 mei 2002 11:14 schreef obsidian het volgende:
Jij zegt "Just my 2 eurocents"terwijl de echte spreuk is "Just my 2 cents". Jij geeft dus aan dat jouw mening meer waard is dan de doorsnee mening. 2 Eurocent is meer waard dan 2 cent.
De amerikaanse uitspraak spreekt over 2 cent :) Da's ongeveer (iets minder- 1:$0,92 ) evenveel waard dan 2 eurocent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 29 mei 2002 11:40 schreef Glimi het volgende:

[..]

De amerikaanse uitspraak spreekt over 2 cent :) Da's ongeveer (iets minder- 1:$0,92 ) evenveel waard dan 2 eurocent.
Maar je neemt die spreuk over uit het amerikaans, dus dan neem de de tekst over, en niet de waarde van de munt. :)

En nu hou ik erover op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:53

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ook ik erger me scheel aan dat "Just my 2 cent" en een hele quote met als toevoeging maar 1 regel tekst :r

Maar om daar nu weer een regel, wetje of voorschift voor te maken gaat me te ver.
Misschien kunnen we het, net als het greetz verhaal, in de faq opnemen.
Zie van, "Elke Tweaker filterd zijn of haar gedachte bij default en dit hoef je niet elke keer te vermelden met "Just my 2 cents"." :Y)

En verder..., See my sig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 19:54

Dido

heforshe

Op woensdag 29 mei 2002 11:40 schreef Glimi het volgende:
psies, alleen is het dus ietsje meer ($1 = EUR1.09) :P

Overigens, NOFI "met voorbedachten rade" is idd wat vreem imho. Ik gebruik het liever als ik verwacht dat (sommige) mensen iets wat ik zeg ten onrechte als flame zouden kunnen opvatten, of achteraf, als blijkt dat iemand iets zo heeft opgevat, zonder dat dat mijn intentie was.

Wat betreft hele lange posts quoten: idd irritant soms. vooral als het gebeurt om degene die de post in eerste instantie plaatste erop te wijzen dat-ie wat fout deed (flamen ofzo). Je vestigt er alleen nog maar meer de aandacht op op die manier.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 29 mei 2002 03:35 schreef DaDaJoker het volgende:

Groeten! :P
Of jij je aan de regels houd |:( |:( :+
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Welke lieve mod maakt het even rood :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

In de openingspost is een Bijvoord dank of groetjes nie echt heel erg vinnik

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!