Toon posts:

Upgrade???

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik het volgende: AMD Athlon 1700+ XP, Soltek SL-75-DRV2, 512MB DDR266, Geforce2 Ti 64mb, Quantum 30 GB 7200 RPM, Creative Audigy Player, Pioneer DVD 16x, Plextor 8/4/32A, 19" Flatscreen. Ik draai Win XP Pro, maar mijn probleem is dat hij niet ech fantastich snel loopt.

Ik wil eigenlijk 512mb DDR266 erbij kopen, maar gaat dit mijn systeem dan duidelijk sneller maken of gewoon zo laten en er een 80 gig IB bij kopen, heb namelijk vrij weinig geheugen over, maar snelheid is toch wel belangrijker voor me dus.. Advice anybody???

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Effe hier plaatsen lijkt me: [topic=505074] :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

je hebt meer aan een andere videokaart

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Ik denk niet dat je veel zal merken van die 512MB extra erbij. Tenzij, je applicaties draait die echt veel geheugen vreten. 256mb is voor games/internet/office genoeg hoor.
En wat bedoel je met "niet echt fantastisch snel"? Start ie langzaam op? loopt je hd te ratelen in Windhoos? Lopen games schokkerig? Met jou config moet een gewone windows workstation meer dan soepel lopen hoor. En games moeten tot 1024*768*32 ook gewoon superlekker lopen. Met mijn specs kan ik ook nog alles goed spelen. En das toch wel een stuk minder dan jou bak!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

zeker gta3 nog niet gedaan ;x

Verwijderd

gta 3 -> vreet geheugen idd :)

/me is zo eerst ontbijten en dan ff tnt2 m64 er uit schoppen :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Met upgrade's kun je het beste terecht in het 'hieraan upgraden' topic (zie link blackd :) ). Alleen lijkt mij het bijplaatsen van 512MB terwijl je al 512MB hebt niet zomaar het wondermiddel; dit heeft pas zin als je véél ram gebruikt en dat kun je zelf het beste vaststellen (zie taskmanager). Hamvraag is wát doe je er mee en wanneer/tijdens wat ervaar je traagheid? En vergeet niet, naast het rücksichtslos vervangen van hardware wil het optimaal instellen van diverse OS en BIOS settings plus de juiste drivers ook erg veel helpen, kijk daar dus ook even naar.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Nou het probleem is namelijk dat mijn computer 1. Niet echt snel opstart. 2. Dat met het bv opstarten van programma's hij er erg lang over doet voor een 1700+. Zomaar 512 erbij plaatsen heef tniet zo veel zin nee.. maar ik moet dat ding toch wat sneller zien te krijgen? Nog een probleem is trouwens dat hij regelmatig zegt dat het wisselbestand te klein is en vergroot moet worden. Hij staat nu op 800mb met een max van 1500. Hoe kan ik dit dan ook fixen?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 29 mei 2002 03:06 schreef blackd het volgende:
Effe hier plaatsen lijkt me: [topic=505074] :?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.