Hebben jullie statistieken van de "prefs"?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:33
Dus v/d mensen die hun prefs hebben aangepast?
Ik ben wel benieuwd wat de meeste mensen instellen als aantal posts p/pagina en of de meeste mensen eigenlijk deze "niets toevoegende" instellingen aan of uit hebben staan:

- Signatures in topics laten zien.
- Iconen van gebruikers in topics laten zien.
- Ondertitels in topics laten zien.

bovenstaande punten voegen namelijk naar mijn mening niks toe aan de functionaliteit van een forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op woensdag 29 mei 2002 02:52 schreef pim het volgende:
Dus v/d mensen die hun prefs hebben aangepast?
Ik ben wel benieuwd wat de meeste mensen instellen als aantal posts p/pagina en of de meeste mensen eigenlijk deze "niets toevoegende" instellingen aan of uit hebben staan:
statsverslaafd? neem eens een kijkje in [forum=5]! :P
- Signatures in topics laten zien.
- Iconen van gebruikers in topics laten zien.
- Ondertitels in topics laten zien.

bovenstaande punten voegen namelijk naar mijn mening niks toe aan de functionaliteit van een forum..
uiteraard zijn deze functies wel functioneel, iconen zijn misschien voor iemand met breedband internet niet zo'n probleem, maar als jij een topic met 200 replies door je 56k6 modempje moet proppen ben je blij dat die domme plaatjes er niet bij hoeven ;)

signatures en ondertitels zijn vooral afhankelijk van je voorkeur, ikzelf heb signatures uitstaan omdat ik enkel topics wil lezen en geen sigs.. ik ben dus uitermate happy met dit soort opties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:33
Ja handig dat het uit valt te zetten, maar als de mogelijkheid voor een icoontje/signature/ondertitel er niet was, dan zou het forum kwa functionaliteit niet achteruit gaan.

Wat ik me dus afvraag: zetten de meeste mensen deze dingen dus uit of aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 03:17 schreef pim het volgende:
Ja handig dat het uit valt te zetten, maar als de mogelijkheid voor een icoontje/signature/ondertitel er niet was, dan zou het forum kwa functionaliteit niet achteruit gaan.

Wat ik me dus afvraag: zetten de meeste mensen deze dingen dus uit of aan?
ik zet webicons uit, ik zit doorgaans op een isdn lijntje en dan is het niet fijn dat sommige clowns complete films als icon gebruiken, waardoor ik soms zo 5 of 10 minuten bezig ben een pagina volledig binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Statistieken heb ik niet maar ik weet dat het aantal posts per pagina vrij 'logische' getallen zijn. Veel gebruikte getallen zijn 100, 250 en 999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
en 25
dat heeft de meerderheid volgens mij

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 29 mei 2002 08:50 schreef Flat© het volgende:
en 25
dat heeft de meerderheid volgens mij
Standaard instellingen houden mensen altijd ;). Ik moet wel zeggen dat ik vooral het idee heb dat mensen die hier 'vaak' komen 25 te weinig vinden.

Maar misschien kan ACM wel een grafiekje bakken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
als ACM toch grafiekjes gaat maken, ik wil er eig wel eentje met het smiley-gebruik per user
maarja ik denk dan dat we een week lang niet kunnen GoTten vanwege de hoge load die dat met zich mee zal brengen :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 29 mei 2002 09:10 schreef Flat© het volgende:
als ACM toch grafiekjes gaat maken, ik wil er eig wel eentje met het smiley-gebruik per user
maarja ik denk dan dat we een week lang niet kunnen GoTten vanwege de hoge load die dat met zich mee zal brengen :D
Oei, die vind ik eigenlijk wel leuk :D Volgens mij kom ik daar nog een heel eind mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 17:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 29 mei 2002 09:16 schreef IceStorm het volgende:
Oei, die vind ik eigenlijk wel leuk :D Volgens mij kom ik daar nog een heel eind mee ;)
Denk :) dat :P Llewella ;) boven :+ jou :* staat :D met :o smilie :9 gebruik B-)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 08:52 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Standaard instellingen houden mensen altijd ;). Ik moet wel zeggen dat ik vooral het idee heb dat mensen die hier 'vaak' komen 25 te weinig vinden.
neu, maar ook hier weer zit je als je via isdn of 56k op inet zit met een langere laadtijd, wat natuurlijk niet erg fijn is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 29 mei 2002 09:21 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Denk :) dat :P Llewella ;) boven :+ jou :* staat :D met :o smilie :9 gebruik B-)
We maken wel 2 categorien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 09:10 schreef Flat© het volgende:
Dat heb ik een keer aan ACM gevraagd, of hij een count wilde doen van alle posts van mij waar geen smilie in zat.
a) Daar had hij geen zin in
b) dat was een pokkequery
c) mega load
:{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op woensdag 29 mei 2002 08:44 schreef IceStorm het volgende:
Statistieken heb ik niet maar ik weet dat het aantal posts per pagina vrij 'logische' getallen zijn. Veel gebruikte getallen zijn 100, 250 en 999.
Dat ligt wel voor de hand, ja. De eerste gebruiker met 137 posts per pagina moet ik nog tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Uit m'n casematijd had ik ooit m'n prefs zodanig ingesteld dat ik met een minimale snelheid toch nog rustig kan lezen. Dus alle overbodige dingen weggehaald, icons, sigs, etc en dan 100 postings/pagina.

Hoewel ik nu adsl heb en dus niet verlegen zit met bandbreedte hou ik toch maar deze instellingen :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 29 mei 2002 09:49 schreef polaris het volgende:
Dat ligt wel voor de hand, ja. De eerste gebruiker met 137 posts per pagina moet ik nog tegenkomen.
Je wilt niet weten wat voor vage aantallen mensen soms nemen hoor :P

(je kunt het overigens zien als iemand een link geeft, ik heb bijv: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/508740/1/100 :+).
Pagina: 1