deze faq [topic=439616/1/25] begint met een hele vreemde zin. Koffie kun je dit aanpassen?
Welkom!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik denk dat hij het hier op heeft:
Best wel HK-niveau eigelijk...Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
Je staat om de laatste updates van de FAQ voor Advanced Networking & Servers forum te lezen!
Zag het net ook
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Een ramp!! Dit kan niet langer doorgaan zo 
Zal ik eens een geheimpje verklappen .. kovvie maakt altijd typo vouten
Tijd voor een nieuwe sig..
Het is toch: De bedoeling van >deze< sticky isDe bedoeling van dit sticky is [knip]
Mierencorpulatie inderdaad
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Een schande is het, een schande zeg ik !Op woensdag 29 mei 2002 12:45 schreef Koffie het volgende:
Een ramp!! Dit kan niet langer doorgaan zo
Ik had er zelfs nog 3 gevonden !
SCHANDE
check sig
Sjeempie zeg. Ik bedoelde het goed, zodat die kromme zin eruit zou zijn. Niet verwacht dat men mij zo in de maling zou nemen. 
Maar het is nu in ieder geval aangepast.
[edit]
spelfout uit mijn reply gehaald
[edit]
[edit]
spelfout uit mijn reply gehaald
[edit]
Wij bedoelen het ook goed hoorOp woensdag 29 mei 2002 21:29 schreef larsemenneke het volgende:
Sjeempie zeg. Ik bedoelde het goed, zodat die kromme zin eruit zou zijn. Niet verwacht dat men mij zou in de maling zou nemen.
Bedankt voor het opmerken
Pagina: 1