PROGRAMMING & WEBSCRIPTING
Mkay? En nu in de prullenbak hiermee.
Jep, eigenlijk heb je wel gelijk... never mindOp woensdag 29 mei 2002 02:09 schreef Soultaker het volgende:
PROGRAMMING & WEBSCRIPTING
weinig kans dat dit topic lang open blijft. Maar het is inderdaad vrij zielig wat hij doet. Wat ga je eraan doen? Erlangs gaan met wat vrienden uit de bijlmer?
Nee, me zelf maar eens in die troep verdiepen en hopen dat ik 'm snel terugkrijgOp woensdag 29 mei 2002 02:11 schreef 2 het volgende:
weinig kans dat dit topic lang open blijft. Maar het is inderdaad vrij zielig wat hij doet. Wat ga je eraan doen? Erlangs gaan met wat vrienden uit de bijlmer?
Dat is sowieso geen oplossing; gaat van kwaad naar erger. Gewoon niet op reageren, houdt het vanzelf op.
Ja, maar wil wel graag m'n mail terug. Ben ook zeker niet zelf van plan er mee te gaan lopen klooien, heb echt een strondhekel aan dat gedoe.Op woensdag 29 mei 2002 02:15 schreef 2 het volgende:
Dat is sowieso geen oplossing; gaat van kwaad naar erger. Gewoon niet op reageren, houdt het vanzelf op.
Verwijderd
hoe vaak moet het nog gezegd worden dat hotmail niet te hacken valt.
en toch zijn er nog duizenden mensen die roepen dat ze het kunnen en tienduizenden die denken dat het ook echt kan.
hotmail heeft zo'n beetje de best beveiligde servers van de wereld, dat hack je niet zo 1...2...3
waarschijnlijk heeft iemand gewoon je geheime vraag ingevuld en je wachtwoord veranderd.
kijk effe of je geheime vraag nog hetzelfde is (en het antwoord)
voor de rest jammer voor je. als dat niet lukt kun je een mooi nieuw leeg emailadres gaan aanmaken.
en toch zijn er nog duizenden mensen die roepen dat ze het kunnen en tienduizenden die denken dat het ook echt kan.
hotmail heeft zo'n beetje de best beveiligde servers van de wereld, dat hack je niet zo 1...2...3
waarschijnlijk heeft iemand gewoon je geheime vraag ingevuld en je wachtwoord veranderd.
voor de rest jammer voor je. als dat niet lukt kun je een mooi nieuw leeg emailadres gaan aanmaken.
Verwijderd
klopt voor 100%.Op woensdag 29 mei 2002 06:52 schreef Foxboy het volgende:
hoe vaak moet het nog gezegd worden dat hotmail niet te hacken valt.
wie hotmail kan hacken die krijgt 10 biertjes van me.
Grote god..... Dit meen je toch niet heh.....Op woensdag 29 mei 2002 06:52 schreef Foxboy het volgende:
Ben je er van op de hoogte dat Hotmail een service van Micro$oft is?
Ben je er van op de hoogte dat Micro$oft notoir is voor de slechte beveiliging van zijn software?
Kun je dan bovenstaande conclusie nog in stand houden?????
Ik ga niet beweren dat hotmail hackbaar is, laat staan dat ik het zelf zou kunnen, maar de opmerking dat "Hotmail de best beveiligde servers van de wereld" zou hebben, vind ik persoonlijk een beetje naief......
Hotmail hacken en een hotmail adres hacken zijn natuurlijk 2 verschillende dingen, het laatste is wel degelijk mogelijk!
#StopBurningStuff
dacht toch dat hotmail niet op MS servers draaideOp woensdag 29 mei 2002 08:25 schreef Croga het volgende:
[..]
Grote god..... Dit meen je toch niet heh.....
Ben je er van op de hoogte dat Micro$oft notoir is voor de slechte beveiliging van zijn software?
Ik ga niet beweren dat hotmail hackbaar is, laat staan dat ik het zelf zou kunnen, maar de opmerking dat "Hotmail de best beveiligde servers van de wereld" zou hebben, vind ik persoonlijk een beetje naief......
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
micrsoft draait niet altijd ms software hoor! Ik geloof dat hotmail servertjes linux bakken zijnOp woensdag 29 mei 2002 08:25 schreef Croga het volgende:
[..]
Grote god..... Dit meen je toch niet heh.....
Hotmail draait (draaide?) op Unix of Linux.
https://fgheysels.github.io/
VerklaarOp woensdag 29 mei 2002 08:25 schreef Croga het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Heb jij soms verstand van de servers van Hotmail dan? Als die servers echt zo slecht beveiligd zouden zijn, dan zouden ze minimaal 1 keer in het half uur plat liggen, want ik denk dat hotmail het meest gewilt is in de hacker groeperingen. En ik kan er (bijna) altijd zonder problemen gebruik van maken. Dus dat wat mij betreft zijn ze prima beveiligd.
en bij het feit dat ze op unix/linux draaien zal het ook echt wel zo zijn dat ze mensen hebben (ingehuurd?) die er veel van weten. De mensen die dat soort dingen fixen zijn niet de programmeurs, dus kan microsoft best wel goed beveiligde servers hebben. (wat ik bedoel: als de software makers idd de servers zouden onderhouden, ok, dan zijn ze slecht beveiligd waarschijnlijk. Maar ze worden niet onderhouden door die softwareventjes)
Inderdaad, er zijn gewoon progjes die alle mogelijke password combinaties langs lopen. Het zal wel even duren, hoe korter het password, hoe sneller gekraaktOp woensdag 29 mei 2002 08:28 schreef Cookiemonstar het volgende:
Hotmail hacken en een hotmail adres hacken zijn natuurlijk 2 verschillende dingen, het laatste is wel degelijk mogelijk!
dacht het niet
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()