Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
zoeken met google op: SP403JHA lamp
levert als eerste en enige link http://www.cs-online.de/parts/sam/1054.htm
wie zegt:
LAMP-MERCURY 160V,1300MA,100W AA47-10001B 135.08
wat ik uitleg als 135 euro voor een vervangende lamp, die opgestuurd moet worden uit duitsland.
levert als eerste en enige link http://www.cs-online.de/parts/sam/1054.htm
wie zegt:
LAMP-MERCURY 160V,1300MA,100W AA47-10001B 135.08
wat ik uitleg als 135 euro voor een vervangende lamp, die opgestuurd moet worden uit duitsland.
Mezelf rot lopen zoeken
zelfs nu niets kunnen googlen.
Afijn heb gelijk maar de hele onderdelen lijst gedownloaded, altijd mooi als er iets gerepareerd moet worden.
Afijn heb gelijk maar de hele onderdelen lijst gedownloaded, altijd mooi als er iets gerepareerd moet worden.
lol... probeer met zoeken altijd eerst de eenvoudige dingenOp woensdag 29 mei 2002 20:12 schreef PtrO het volgende:
Mezelf rot lopen zoekenzelfs nu niets kunnen googlen.
Ff over die projectie tv he.. is dat iets? de schermen die ik heb gezien waren allemaal erg donker en weinig contrastrijk, en de beelde waren alleen een beetje duidelijk als je er recht voor zat, maar dan was het nog behelpen.
in een beamer zijn de lampen 300 euro, die heb ik wel ens vervangen!
te duur eigenlijk
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Wat kosten zulke tv's ongeveer
ik heb nog nooit een projectie tv gezien die qua beeldkwaliteit ook maar in de buurt kwam van een crt. de helderheid is alleen uniform verdeeld als je er een roteind vanaf zit. dan kan je naar mijn mening beter een mooie 95 cm bak halen en daar iets dichter bij gaan zitten. of een beamer. je moet dan wel zorgen dat je kan verduisteren, maar het beeld wat je dan hebt is veel mooier dan een projectie tv.Op donderdag 30 mei 2002 20:19 schreef Thefirstikke het volgende:
Ff over die projectie tv he.. is dat iets? de schermen die ik heb gezien waren allemaal erg donker en weinig contrastrijk, en de beelde waren alleen een beetje duidelijk als je er recht voor zat, maar dan was het nog behelpen.
Verwijderd
Ik heb nu zelf 'n rptv van 105 cm. Daarbij wordt dus intern in de kast geprojecteerd. Dit systeem werkt met drie kleurenbuizen, wat vergelijkbaar is, met 't principe van 'n "gewone" beeldbuis. Het grote voordeel van zulke buizen is, dat je niet voor hoge kosten komt te staan, die je bij LCD projektoren ziet (zie topic-opener)Op donderdag 30 mei 2002 20:19 schreef Thefirstikke het volgende:
Projektie tv heeft idd. nadelen, zoals 'n kleine kijkhoek & minder scherpte, maar heeft wel als groot voordeel dat 't redelijk betaalbaar is & je hebt 'n megagroot beeld. Plasma is natuurlijk mooier, maar 't is tot nu toe onbetaalbaar. Plasma schermen zie je dan ook alleen maar bij grote presentaties, of voor reclame-doeleinden.
Toch not wat reacties. Leuk 
M'n Samsung projectie breedbek TV is qua beeld vrij redelijk en kostte in 1999 (is dus eigenlijk 3 jaar oud, zat te slapen
) zo'n HFL5500,- (zeg 2500 euro). Qua prijs heb je dan een joekel van een beeld en (was belangrijk voor mij) een zeer licht (27Kg) en ondiep (ca. 35CM) apparaat.
Verder is het toestel multinorm alles, multisound (DP5.1 etc) en een variëteit aan aansluitingen. Ik heb er overigens nog wel een normale CRT-TV voor snap-watching bij staan.
Het beeld van de Samsung zelf is in vergelijking met CRT ook vrij donker en mist alras wat details die nl. wegvallen in de donkertes. Wat wel weer (zeer) praktisch is dat ik de PTV ook zonodig gebruik als monitor voor de visite. We hoeven dan niet om een VGA heen te hangen.
Een CRT beeld is iig, idd en zeker mooier maar 't is een kwestie van keuzes.
Ik wilde een groter movie beeld, persé geen zware en diepe bak hebben. Een projector is/was vooralsnog t.a.v. prijs/kwaliteit gewoon te veel geld en produceert bij de 'goedkopere' modellen'ook nog eens een duidelijk ventilator geluid.
M'n Samsung projectie breedbek TV is qua beeld vrij redelijk en kostte in 1999 (is dus eigenlijk 3 jaar oud, zat te slapen
Verder is het toestel multinorm alles, multisound (DP5.1 etc) en een variëteit aan aansluitingen. Ik heb er overigens nog wel een normale CRT-TV voor snap-watching bij staan.
Het beeld van de Samsung zelf is in vergelijking met CRT ook vrij donker en mist alras wat details die nl. wegvallen in de donkertes. Wat wel weer (zeer) praktisch is dat ik de PTV ook zonodig gebruik als monitor voor de visite. We hoeven dan niet om een VGA heen te hangen.
Een CRT beeld is iig, idd en zeker mooier maar 't is een kwestie van keuzes.
Ik wilde een groter movie beeld, persé geen zware en diepe bak hebben. Een projector is/was vooralsnog t.a.v. prijs/kwaliteit gewoon te veel geld en produceert bij de 'goedkopere' modellen'ook nog eens een duidelijk ventilator geluid.
Pagina: 1