Be fast .... Be furious....
IP geïnstalleerd op de W95/98 machine ?
Zo ja, kan ze pingen vanuit XP ?
Client for Microsoft Network aangezet op XP ?
XP Werkgroep naam goed ingesteld ?
Zie je überhaupt iets van de 'shares' in de XP network neighbourhood ?
Zo ja, kan ze pingen vanuit XP ?
Client for Microsoft Network aangezet op XP ?
XP Werkgroep naam goed ingesteld ?
Zie je überhaupt iets van de 'shares' in de XP network neighbourhood ?
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
TCP/IP geinstalleerd en ik kan ze indd pingen ..
Client microsoft networking staat aan werkgroep naam is op iedere PC standaard MSHOME dus jah en ik zie alle peecees wel in me netwerk beheer maaar ik kan dus niet de 98 pc in .. dan krijg ik een foutmelding //blackviper is niet toegankelijk u hebt mogenlijk niet de juiste machtingingen voor de deze netwerkbron neem contact op met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt
Client microsoft networking staat aan werkgroep naam is op iedere PC standaard MSHOME dus jah en ik zie alle peecees wel in me netwerk beheer maaar ik kan dus niet de 98 pc in .. dan krijg ik een foutmelding //blackviper is niet toegankelijk u hebt mogenlijk niet de juiste machtingingen voor de deze netwerkbron neem contact op met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt
Je geeft het antwoord zelf al, je hebt niet de juiste machtigingen.
Zoek eens via de search zou ik zeggen, is best al vaak voorbij gekomen.
Zoek eens via de search zou ik zeggen, is best al vaak voorbij gekomen.
Ze hebben allemaal de zelfde inlog +pw..
Controleer 's of je in Win98 wel Share_Level_Access control aan heb staan (Network properties -> Access Control)
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Nu moet ik weer een afgezaagd antwoord gaan geven want die heb ik ook goed staan toegangsbeheer op shareniveau staat aan
mensen tis nog steeds niet gelukt ook niet met de search.. heeft iemand nog een tip ??
Pagina: 1