rtcw nieuwe patch 1.32 geeft grote problemen

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Gisteren heeft mijn vriendin de nieuwe patch van rtcw geinstaleerd (1.32) onder winXP
Echter sinds ze deze heeft geupdate komt ze helemaal geen server meer op en heeft ze een ping van 300 en hoger (normaal is het rond de 40) :(

We hebben alle truks die op GoT staan al geprobeerd en ook al alles geherinstaleerd (tot windows aan toe), maar het probleem blijft bestaan :(

Terug naar 1.31 kan niet want de servers waar zij altijd op speeld zijn allemaal naar 1.32 gegaan |:(

Wie heeft er een oplossing voor dit probleem :?

(de juiste servers worden wel ingeladen ik kan ze op mijn machine wel benaderen en ik heb ook 1.32 (echter draai ik linux))

Verwijderd

misschien us een meeltje sturen naar ID (Die hebben toch het spel gemaakt he?) en aan hun vragen want hier schijnt niemand het te weten

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

probeer deze server is: 195.130.132.153
daar moet je wel een goeie ping halen (server in belgie, ik woon in nl (wanadoo adsl))

en veel servers worden pas veel telaat aangepast aan de versie...

misschien is het een buk dat je alles servers download

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Misschien heb je hier wat aan ?
Switching between versions

Citizen came up with some more useful stuff:

use these to switch back and forth. i have included ONLY the needed multiplayer wolf files in these zips which you will extract to your wolf folder (the one with wolfmp.exe in it).
zie: www.teamabuse.com

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Loopt echt prima hier.
Win2000

• JaNuZz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 09:24
http://www.waster.no/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=7;t=000011

mischien dat je daar wat aan hebt, die gasten hadden een soortgelijk probleem max packets aanpassen bleek de oplossing te zijn in je config van wolf

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
allemaal geen nut intussen al voor de achste keer alles opnieuw erop gezet en nog steeds een timeout en hoge ping bij alle servers :(

Alle nieuwsgroepen gehad en niemand die m'n vriendin kon helpen :'(

Hier echt niemand die deze problemen ook ervaren heeft :? en ze heeft kunnen oplossen.

bvd.

Verwijderd

Ik heb geen probleem met die patch hoor. ik heb m gewoon geinstalleerd en mijn ping is gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb adsl.
Pagina: 1