Toon posts:

Webcam software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek software voor een willekeurige webcam.. waarmee je met je eigen beeld bijvoorbeeld een balletje kan slaan! Dit heb ik gezien in een computerzaak in de buurt hier.

Weet niemand waar ik zoiets kan krijgen of waarmee ik moet zoeken daarvoor?

edit:
Aj, verkeerde forum

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> GT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Andre21

Inmiddels 39....

hoe moet ik dat zien? een balletje slaan met je eigen via webcam? :?

Blender....

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 18:30

Super_ik

haklust!

heuj, das toch van die logitech software, kun je basketballe, softballe, bellen prikken, en een clown aan gort meppen >:)
kep t hier nog wel op een cd liggen, maar volgens mij is er een veel nieuwere versie te downloaden van logitech.com

[edit]
en t heet Reality Fusion Games

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

In de C't (Niet de Computer Totaal, maar die andere !) van deze maand staat een hele uitgebreide test van webcam software. Voor € 5,99 te koop of gratis in te zien bij de Ako!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Die logitech software /spelletjes werken helaas alleen bij Logitech webcams... Ik heb het met m'n Trust geprobeerd maar dat lukte niet.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ah jammer, Ik heb me echt wel geamuseerd in die winke; :P

maar alsnog bedankt!
Pagina: 1