[CS] is dit een cheat, zo nee, waar te vinden

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
ik vroeg me af. zijn er een soort van tellers die aftellen zodra de bom is geplant in Counter Strike? of wordt dit gezien als cheaten? zo nee, waar kan ik deze dingen dan vinden

het lijkt mij geen cheaten, want ik kan net zo goed mijn horloge starten op het moment dat de bom is geplant, dis alleen makkelijker

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
Ja die zijn er, als wav file.. Of het cheaten is valt over te discussiëren.. persoonlijk vind ik van niet, maar kan me voorstellen dat sommigen het oneerlijk vinden..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 28 mei 2002 23:03 schreef devv05 het volgende:
Ja die zijn er, als wav file.. Of het cheaten is valt over te discussiëren.. persoonlijk vind ik van niet, maar kan me voorstellen dat sommigen het oneerlijk vinden..
Mwa, je kunt in je hoofd ook aftellen ;). Persoonlijk vond ik dat ik van me zelf op een gegeven moment vrij aardig tijd in kon schatten.

Verwijderd

Zit dat niet in het spel, netzoals met Quake2. Met Quad Back in 60 sec

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 15:07

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik beschouw dat soort dingen niet als cheats. Je kan namelijk aan de snelheid van de piepjes heeel aardig gokken hoe lang je nog hebt. Als dat ipv piepjes nu dan iemand is doe voor je aftelt... ach... so be it :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik vind het ook geen cheat, maar ja sommige mensen vinden een crosshair veranderen hier al cheaten :?

• ravenger
  • Laatst online: 16:52
valt me wel op dat als iets niet algemeen wordt gebruikt in CS et meteen als cheat wordt beschouwd...

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 23:54 schreef RaVeNgEr het volgende:
valt me wel op dat als iets niet algemeen wordt gebruikt in CS et meteen als cheat wordt beschouwd...
komt omdat CS alleen nog maar gespeeld wordt door regelgeile losertjes en kontlikkers zoals strikerzzzz enzo.. alles volgens de policy en volg je die (zonder het te weten) niet voor 100% -> CHEATS!! BAN!!.. o wat zijn we machtig zeg... :z

Verwijderd

Hoe werkt zo'n wav dan? Die timer is toch een server variabele? Of heb je iets van 5 verschillende bestanden met verschillende tijden...
Hmmmm.. :?

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 00:01 schreef rick_h het volgende:

[..]

komt omdat CS alleen nog maar gespeeld wordt door regelgeile losertjes en kontlikkers zoals strikerzzzz enzo.. alles volgens de policy en volg je die (zonder het te weten) niet voor 100% -> CHEATS!! BAN!!.. o wat zijn we machtig zeg... :z
laat me raden.. jij bent gebant op strikerz ? :]

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
arch das idd dom, maar je hebt toch gewoon een metertje wat aftelt ofzo? Als iemand die heeft post die dan ff, ik heb hem nooit kunnen vinden :'( Hij zat origineel bij OGC en daar was een hele oproer over dat iemand die appart eruit had gehaalt en voor cs alleen had gebruikt maar is dat wel legaal en kan ik dat ergens downloaden? :)

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op woensdag 29 mei 2002 00:11 schreef ds het volgende:
Hoe werkt zo'n wav dan? Die timer is toch een server variabele? Of heb je iets van 5 verschillende bestanden met verschillende tijden...
Klopt.. Maar meestal wordt wel een standaardtijd genomen van 45 sec ofzo dacht ik..

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op woensdag 29 mei 2002 00:11 schreef ds het volgende:
Ik heb 'm eens gehad, ik geloof dat het gewoon 1 bestandje was.
HL zelf heeft wel die countdown wave's.
Dan telt ie iets van: Bomb planted, 5, 10, 15, 16, 17, 18, 19, 20, BOEM!
Zoiets :? :P
Anyway hij telde bij mij omhoog :D |:(

• ThaHandy
  • Laatst online: 16:33

ThaHandy

Discovery Channel

astu http://213.51.126.8 f bij mij weg

in sounds/radio stampen

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

zelf maken denk ik ??? zodra de bom geplant word geeft ie een "trigger" dat er op je scherm "Bomb Has Been Planted" verschijnt en het radiostemmetje afgespeelt word. hier een scriptje bij zetten met

speak fourty; five; wait; wait; wait; wait ;wait fourty; wait; wait; wait; etc

alleen hoe lang duurt een "wait;" ??

heb tot nu toe alleen me eigen buyscript gemaakt (erg fijne) en die vond ik al moeilijk :P

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 29 mei 2002 00:20 schreef cyberbetica het volgende:
zelf maken denk ik ??? zodra de bom geplant word geeft ie een "trigger" dat er op je scherm "Bomb Has Been Planted" verschijnt en het radiostemmetje afgespeelt word. hier een scriptje bij zetten met

speak fourty; five; wait; wait; wait; wait ;wait fourty; wait; wait; wait; etc

alleen hoe lang duurt een "wait;" ??

heb tot nu toe alleen me eigen buyscript gemaakt (erg fijne) en die vond ik al moeilijk :P
denk niet dat dat gaat werken met dat "wait"

dan mag je er wel heeel veel in zetten 300 ofzow :?
die wav file van "Bomb Has Been Planted" en daar achter gewoon er achter geplakt hoor je die 5 ..10..15 enz :)

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 00:15 schreef Volo het volgende:

[..]

laat me raden.. jij bent gebant op strikerz ? :]
ach ja.. ik (althans, iemand anders die speelde op mn pc met mijn key, maar dat doet niet terzake) zou hebben gecheat :? :? (automatisch door csguard vanwege een scriptje) Sloeg natuurlijk nergens op, maar met die admin jojo daar valt geen woord te discusieren.. enige wat er uit komt is 'Ik ben de baas, ban!, slotje!, policy!'.. en zulk soort figuren die niet kunnen cs'en maar zich alleen bezighouden met de regeltjes begint een steeds groter deel uit te maken van de cs-spelers... ik speel het bijna niet meer.. is niet leuk meer zo.

maareh, back on topic :) Ik zou iig niet meer weten of hetgeen wat de topicstarter wil gezien wordt als cheaten. Zou me niks verbazen als iemand dit ook aanmerkt als een cheat. Het is iig wel te detecteren met csguard ofzo..

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
een wait tijd ligt aan je comp en server. Altijd verschillend dus. En gewoon in wars bij allersnelste beep gelijk beginnen met defuse, das precies op tijd :)

dunno

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

beetje n00pie zo'n wavje / timertje ect

hallo

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 00:50 schreef NaLiN het volgende:
beetje n00pie zo'n wavje / timertje ect
True, je kan het gewoon horen aan de piepjes... verder is het natuurlijk niet cheaten.

En ik ben voor het bannen van mensen die 1 of andere vorm van cheats hebben en helaas kun je heel moeilijk zien waar de grens ligt waardoor er soms onschuldigen worden gebant.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

ik heb et wel... je heb er 75% nix aan want dan issie meestal weg :)

Verwijderd

Download OGC, daar zit het dacht ik in. Hij gaat aftellen als de bom geplant is.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Deathpack 1.1b

• CU2morO
Op dinsdag 28 mei 2002 23:03 schreef devv05 het volgende:
ja, maar die is server side, ik moet wel iets hebben dat clientside is natuurlijk

• CU2morO
Op woensdag 29 mei 2002 01:17 schreef BlackStar het volgende:
Download OGC, daar zit het dacht ik in. Hij gaat aftellen als de bom geplant is.
da weet ik ook ja, zoeits zoek ik dus, das beter dan een audio.
maarja, om nou ogc er op te gaan zetten :P

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Tzal mischien gaan om de laatste twee secondes....Winst is dus marginaal...Gewoon piepies in de gaten houden, en anders BoOoM...Helaas.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Tuumke
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

OGC downloaden?!?!?! >:(
ben je wel helemaal lekekr in je bollekop
OGC
pffff ben je wel heeeeeel slecht als je dat moet
gebruiken

ff back on topic:
ik beschouw zo'n balkje/geluid niet als cheat
maar je moet er geen OGC voor gaan gebruiken
maar zoals velen andere voor mij hebben gezegd:
luister gewoon naar de piepjes..
oefen er desnoods op!

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op woensdag 29 mei 2002 01:17 schreef BlackStar het volgende:
:r

mag dit weg?

Verwijderd

Volgens mij zat ie ook in één of andere deathpack (die bijv. ook sprites veranderd van bloed en het afvuren van je wapen - grotere vonken etc.)

Verwijderd

Is geen cheat imho..... sterker nog het zit gewoon in server commands ingebakken en een admin kan het gewoon aanzetten als tie wil....... zelf kan je ook zo'n ding dllen, k heb het niet k weet toch wel wanneer ie ongeveer ontploft

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op woensdag 29 mei 2002 00:25 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

denk niet dat dat gaat werken met dat "wait"

dan mag je er wel heeel veel in zetten 300 ofzow :?
die wav file van "Bomb Has Been Planted" en daar achter gewoon er achter geplakt hoor je die 5 ..10..15 enz :)
en dan werkt het nog niet want "wait" heeft niet op elke pc dezelfde lengte ;)

is al gezegd beter lezen |:(

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

wait ligt ook aan je pingtijd.

Verwijderd

ik vind 't wel een cheat. Als je dingen gaat veranderen aan 't spel, dan ben je fout bezig imho.

vergelijk het met een wallhack, daar verander je alleen de textures bij, kun je beter timen met schieten (want je weet immers wanneer iemand de hoek om komt).

Bij dat wavje, verander je de originele wav met een wav die aangeeft tot hoe lang je nog kan beginnen met defusen. Geeft je ook een bepaald voordeel.

Het voordeel van de wallhack is natuurlijk veel en veel groter, maar in beide gevallen ben je bezig met dingen te veranderen die door de makers niet bedoeld waren daarvoor.

Ik ga er ook niet over zeiken tegen mensen die het gebruiken, maar ik vind het gewoon cheaten.

• CU2morO
Op woensdag 29 mei 2002 20:24 schreef Vision het volgende:
ik vind 't wel een cheat. Als je dingen gaat veranderen aan 't spel, dan ben je fout bezig imho.

vergelijk het met een wallhack, daar verander je alleen de textures bij, kun je beter timen met schieten (want je weet immers wanneer iemand de hoek om komt).

Bij dat wavje, verander je de originele wav met een wav die aangeeft tot hoe lang je nog kan beginnen met defusen. Geeft je ook een bepaald voordeel.

Het voordeel van de wallhack is natuurlijk veel en veel groter, maar in beide gevallen ben je bezig met dingen te veranderen die door de makers niet bedoeld waren daarvoor.

Ik ga er ook niet over zeiken tegen mensen die het gebruiken, maar ik vind het gewoon cheaten.
jij bent ook zoiemand die iemand die een buyscript gebruikt een cheater vind? |:(

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 20:30 schreef CU2morO het volgende:

jij bent ook zoiemand die een buyscript gebruikt een cheater? |:(
nee, keybinds zijn toch ook geen cheats |:(

• CU2morO
Op woensdag 29 mei 2002 20:31 schreef Vision het volgende:

[..]

nee, keybinds zijn toch ook geen cheats |:(
maar het is ook niet door de makers erin gestouwd, en je hebt ook voordeel, je kan namelijk meteen bij de ronde start wegtoeren, terwijl de rest nog aan het kiezen is |:(
(natuurlijk alleen als mp_freezetime laag is (2 sec ofzo))

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 20:32 schreef CU2morO het volgende:

[..]

maar het is ook niet door de makers erin gestouwd, en je hebt ook voordeel, je kan namelijk meteen bij de ronde start wegtoeren, terwijl de rest nog aan het kiezen is |:(
(natuurlijk alleen als mp_freezetime laag is (2 sec ofzo))
keybinds kun je toch gewoon in het spel veranderen. Wallhack/wav file veranderen niet.. maar ja, jij vind wallhack zeker ook alleen maar iets waardoor je beter gaat spelen of niet? |:(

Verwijderd

Zit ingebouwd in OGC 8.0 :D als je alleen die timer aanzet word het niet als een cheat herkend :)

• Tuumke
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

Op woensdag 29 mei 2002 20:35 schreef EdonyX het volgende:
Zit ingebouwd in OGC 8.0 :D als je alleen die timer aanzet word het niet als een cheat herkend :)
lame
ik :r op cheater >:(
je moet geen OGC gaan gebruiken man.. das lame!

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:02
Op woensdag 29 mei 2002 20:35 schreef EdonyX het volgende:
Ahha, gelukkig kun je met OGC8.0 alleen op insecure's spelen :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 10:47 schreef Schaapjuh het volgende:

[..]

lame
ik :r op cheater >:(
je moet geen OGC gaan gebruiken man.. das lame!
Sorry, maar hier hou je vanaf nu mee op!?
Het is bekend hoe men over OGC denk en dat hoeft niet iedere keer herhaald te worden.
Pagina: 1