Xbox resoluties met S-video

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Effe en vraagje.

Ik las op http://xbox.ign.com dat de Xbox S-video ondersteund; resoluties van 1920x1080 ofzo. Dat klinkt er mooi.

Nou vraag ik me af, als je een dergelijke resolutie gebruikt op je TV middels de S-video, gaan de frames per seconde dan niet DRASTISCH omlaag? Er zit een soort geforce3 in de Xbox, dus moet een andere resolutie toch gewoon voor een lagere framerate zorgen?

Hoe zit dit :?

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

PAL is 720x576, dus hoger kan je sowieso niet :)

• Symphony-X
Op dinsdag 28 mei 2002 23:03 schreef Sinterklaas het volgende:
PAL is 720x576, dus hoger kan je sowieso niet :)
Waarom zou de Xbox dan dergelijke resoluties ondersteunen?

Verwijderd

Die resoluties komen alleen mooi van pas bij een HD-TV (helaas in NL moeilijk te vinden, maar in duitsland wel te verkrijgen)

En ja.. een soort GF3 zit er wel in, maar die resoluties levert de XBox niet, dat doet je TV ;) dus daardoor LIJKT het beeld scherper.. maar de XBox hoeft echt niet harder te lopen daardoor :)

Want heb jij ooit in een XBox game een menuutje gezien waarbij je de Resolutie in kon stellen :? ik niet hoor 8-)

• Symphony-X
Op dinsdag 28 mei 2002 23:11 schreef M4rt! het volgende:
Die resoluties komen alleen mooi van pas bij een HD-TV (helaas in NL moeilijk te vinden, maar in duitsland wel te verkrijgen)

En ja.. een soort GF3 zit er wel in, maar die resoluties levert de XBox niet, dat doet je TV ;) dus daardoor LIJKT het beeld scherper.. maar de XBox hoeft echt niet harder te lopen daardoor :)

Want heb jij ooit in een XBox game een menuutje gezien waarbij je de Resolutie in kon stellen :? ik niet hoor 8-)
AHA! dat is het dus. Hoe is het dan mogelijk dat de Xbox een 800x600 signaal verstuurd (het is lager, maar iets dergelijks) en de TV deze omzet naar een veel hogere?

Zijn die TV's duur..? ongetwijfeld.. :'(