Dit stond al in [SA] maar misschien een idee om het hier te plaatsen..
[topic=508014]
[topic=508014]
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Werd mij maar vezocht om dit ook hier te plaatsen....thats allOp dinsdag 28 mei 2002 23:08 schreef SWINX het volgende:
volgens mij is [forum=15] daar niet voor
WaaromOp dinsdag 28 mei 2002 23:11 schreef hoolie_v het volgende:
[..]
Werd mij maar vezocht om dit ook hier te plaatsen....thats all
Zou ik nooit niet doen, zonder toestemming...Op dinsdag 28 mei 2002 23:14 schreef Glimi het volgende:
Omdat misschien/waarschijnlijk GoT genoemd zou worden in het artikel, naar ik begreep. Daarom vraagt die jongen (heel netjes) toestemming of dat mag
Ik heb volgende week een interview met iemand van het Eindhovens Dagblad, m.b.t. spyware.
Ik ging er dus van uit dat het verhaal gezien vanuit GoT gedaan zou worden. Ik was het die de hint gaf er hier even over te beginnen. Ik weet niet wat het beleid daartoe is, maar ik dacht dat het bij exposure 'namens' GoT / Tweakers.net het misschien handig was het even kenbaar te maken aan de crewMaar ik denk dat een stuk mediaexposure wel interesant genoeg is om dit draadje open te houden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Heb je ook gelijk in!!Op dinsdag 28 mei 2002 23:36 schreef F_J_K het volgende:
Uit het topic:
[..]
[..]
Ik ging er dus van uit dat het verhaal gezien vanuit GoT gedaan zou worden. Ik was het die de hint gaf er hier even over te beginnen. Ik weet niet wat het beleid daartoe is, maar ik dacht dat het bij exposure 'namens' GoT / Tweakers.net het misschien handig was het even kenbaar te maken aan de crew
Als ik het verkeerd had begrepen: sorry
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zal ik ook zeker doen..Op woensdag 29 mei 2002 00:16 schreef JvS het volgende:
Je wil dus weten of je GoT mag noemen als plaats waar je info vandaan gehaald hebt? Dat mag hoor.. ALs jij wil zeggen dat je daar hier over gediscusseerd hebt, is dat geen probleem
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq