Mnja, 2 luttele minuutjes geleden heeft men stereoketen-versterker het begeven.
3-4 jaar (of zelfs langer) trouwe dienst, dag in dag uit aangestaan, hij was m'n eerste liefde toen ik 12 jaar was!
Maar het heeft niet mogen zijn, de klik die er uitkwam was een dolksteek in men hart!
Nu ja: Men SONY MHC-RX90 (3-cd wisselaar,dubbel cassettedeck,tuner + dj-mix => Kwas er onvoorstelbaar gelukkig me indertijd
) geeft dus geen kik meer. Hij stond dus op 2/3 open en Shock Project! - Sweep knalde er net lustig uit, totdat ik opeens die dodelijke "KLIK" hoorde. Ik krijg geen leven meer in dat ding (geen greintje power), en ben radeloos (tis hier zo kerkhofachtig stil nu)
Kan iemand me helpen? Of kan ik er R.I.P. in krassen...?
Specs nodig? Vraag amar... Kvind er nergens een pic van op inet ofzo, en ook geen specs dus indien je ze nodig hebt, geef je amar een schreeuw!
Help!
Maar het heeft niet mogen zijn, de klik die er uitkwam was een dolksteek in men hart!
Nu ja: Men SONY MHC-RX90 (3-cd wisselaar,dubbel cassettedeck,tuner + dj-mix => Kwas er onvoorstelbaar gelukkig me indertijd
Kan iemand me helpen? Of kan ik er R.I.P. in krassen...?
Specs nodig? Vraag amar... Kvind er nergens een pic van op inet ofzo, en ook geen specs dus indien je ze nodig hebt, geef je amar een schreeuw!