Toon posts:

[Mobo]waar zit de pc speaker op een compaq deskpro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader en moeder hebben een server staan in hun werkomgeving. Op deze server draait een programma wat nog niet helemaal stabiel is (hier word aan gewerkt). Echter, wanneer er dan een foutmelding is dan geeft hij een harde piep. Waar zit de pc speaker verstopt, ik zie nl geen enkele losse pc speaker. En hoe krijg ik hem uit.

Alvast bedankt,

Mijn ouders.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Je kunt gewoon de pinnetjes van het mobo loshalen die van de speaker zijn. Op die manier boeit het niet waar ie zit, hij doet het dan toch niet meer. :)

Meestal zijn dat een rood en een zwart draadje. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Inderdaad, een 4 pins stekkertje met 2 draden aan de uiteinden. Je kunt ook gewoon de draden volgen, dan weet je de speaker te vinden :Y)

Verwijderd

Topicstarter
uhm nee dus als het zo makkelijk was dan had ik het wel gevonden :)

Verwijderd

Topicstarter
schop

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan gewoon die draadjes volgen en *knip* :D

dat is toch nie zo moeilijk??

suc6

Verwijderd

Topicstarter
omg dat zeg ik toch als het zo makkelijk was dat je een draadje hoefde te zoeken had ik dat al gedaan...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18
Bij sommige mobo's zit de speaker onboard.. Da's meestal een klein zwart busje dat op het moederbord gesoldeerd is.. Uitschakelen wordt dan ook een beetje lastig!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wat bedoel je eigenlijks? Kun je het moederbord niet vinden? Weet je niet waar het stekkertje zit? Schroef je liever de kast niet open? Ik snap niet waar het probleem zit...

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 22:51
lama ik lees niet goed, t is een compsuck deskpro

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 11:55 schreef Twynn het volgende:
Bij sommige mobo's zit de speaker onboard.. Da's meestal een klein zwart busje dat op het moederbord gesoldeerd is.. Uitschakelen wordt dan ook een beetje lastig!
Met een hamer kan alles >:) :P

Verwijderd

Topicstarter
indd een klein zwart ding daar dacht ik ook al dat de sound uit kwam kan je die niet met pur dicht spuiten of eraf breken?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:55

Geckoo

Good news, everyone!

Kan het niet een zwart rond tonnentje zijn met een gat in de bovenkant met zilver eronder? dat is een onboard speakertje. die kan (denk ik) niet uit.
wat je wel kan doen is em afplakken met iets issolerend zo dat je em niet meer (goed) hoort.
phun

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Topicstarter
neet tis toch niet mijn pc :)

Verwijderd

Topicstarter
kan je er neit gewoon bison kit in spuiten, want dat zilveren ding vibreert toch? met mijn domme verstand denk ik dan nou dan stoppen we hem met vibreren :P

• MewBie
kan je hem niet uitzetten in je bios?

*beeeeep*

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
op de meeste mobos kun je die onboard speakertjes uitschakelen als je een kast-speaker op aansluit, dus met een jumpertje ofzow.Dan heb je die onboard uit en je sluit geen kastding aan en je bent klaar.

Verwijderd

Topicstarter
he dat is ook een idee
maar als dat dan niet werkt dan de lijm methode?

Verwijderd

Topicstarter
jah maar het is een compaq :) dus meestal hebben ze niet veel jumpers

• MewBie
Op woensdag 29 mei 2002 12:03 schreef Khorne het volgende:
he dat is ook een idee
maar als dat dan niet werkt dan de lijm methode?
ik hoop t voor je , je kan ook gewoon zorgen dat het speakertje vastloopt >:) door hem tegen te houden met iets als ie gaat piepen

*beeeeep*

Verwijderd

Topicstarter
nou het prob is dat hij bij errors minuten lang gaat piepen en me vader is huisarts en dat vinden de patienten neit leuk maar hij ook niet.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:33
Drupje lijm erin en hijs eeuwig stil >:)

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:33

Alphafox

wat zeggie!

mischien kan je dat speakertje in je bios uitzetten??? heb niet veel ervaring met compaq en anders druppeltje lijm >:) >:) >:)

wisdom is rarely common

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:13

Shunt

Boe

ok men volgen het 3 stappen plan van jan
1 men openen de kast
2 men halen een moker
3 men slaan het ding aan gort :+

nee maar effe sereneus als je het speakertje nu echt in bios niet uit kan zetten zou ik ev en een stukje rubber of iets anders kleins in het speakertje doen dat je het er nog kan uit halen als het moet want zon druppel lijm is zo definitief he

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Pagina: 1