Het geluid van Technics/Panasonic portables is zeer goed, ik zou hem gewoon halen als ik jou woz
Verwijderd
Ik heb twee keer een walkman gehad van panasonic en die vond ik echt veel beter als die van sony.
als je naar de prijsklasse kijkt natuurlijk!!
Zit waarschijnlijk niet op die mp3speler, maar ik weet wel dat de tuner echt een 10x zo goede ontvangst had als mijn klasgenoor met een sony
als je naar de prijsklasse kijkt natuurlijk!!
Zit waarschijnlijk niet op die mp3speler, maar ik weet wel dat de tuner echt een 10x zo goede ontvangst had als mijn klasgenoor met een sony
Wat wil je nog meer dan? Panasonic is gewoon een heel goed merk (veel beter dan Nosy), dus als de features je aanspreken is er geen rede om hem niet te halen.Op zaterdag 01 juni 2002 14:19 schreef -barbara- het volgende:
da's alles ??
Waarvoor is dit nodig, dat loser
?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Gut barb
Jij bent lekker bezig..
Loser noemen als hij een antwoord geeft.. Jij wil weten of het een goed toestel is, hij zegt DAT het een goed toestel is en jij vindt hem vervolgens een loser??
Kijk uit je doppen en denk na.. loser..
En voor we weer een complete flame-war beginnen: Dit is me enige flame post in dit topic en ga voor de rest niet meer in p andere scheld partijen...
KLEUTER GEDRAG!
P.S. Hier zijn je verw8te specs.. luie donder! (2 seconden op google)
Specifications
Anti-shock Memory: 40.0 Sec
Brand: Panasonic
MP3 Playback: Yes
Type: Portable CD Players
EQ/bass boost: Yes
Color: Silver
Car kit included: Yes
Line output: Yes
Manufacturer SKU: SL-MP50
Description
Get ready for some sonic fun! Panasonic's SL-MP50 plays regular audio CDs, CD-Rs, and CD-RWs, plus MP3 CD-Rs and CD-RWs. Since an MP3 CD holds up to 10 hours of nearly CD-quality music, it's easy to enjoy tons of tunes on the go with this handy portable. Plus, with a 40-second anti-skip buffer for regular CDs, and a 100-second anti-skip buffer for MP3 CDs, count on enjoying all that music virtually skip-free.
P.S. 2 Juist van jou soort mensen lopen hier altijd de bende te vertyfen.. LEUK!!
Loser noemen als hij een antwoord geeft.. Jij wil weten of het een goed toestel is, hij zegt DAT het een goed toestel is en jij vindt hem vervolgens een loser??
Kijk uit je doppen en denk na.. loser..
En voor we weer een complete flame-war beginnen: Dit is me enige flame post in dit topic en ga voor de rest niet meer in p andere scheld partijen...
P.S. Hier zijn je verw8te specs.. luie donder! (2 seconden op google)
Specifications
Anti-shock Memory: 40.0 Sec
Brand: Panasonic
MP3 Playback: Yes
Type: Portable CD Players
EQ/bass boost: Yes
Color: Silver
Car kit included: Yes
Line output: Yes
Manufacturer SKU: SL-MP50
Description
Get ready for some sonic fun! Panasonic's SL-MP50 plays regular audio CDs, CD-Rs, and CD-RWs, plus MP3 CD-Rs and CD-RWs. Since an MP3 CD holds up to 10 hours of nearly CD-quality music, it's easy to enjoy tons of tunes on the go with this handy portable. Plus, with a 40-second anti-skip buffer for regular CDs, and a 100-second anti-skip buffer for MP3 CDs, count on enjoying all that music virtually skip-free.
P.S. 2 Juist van jou soort mensen lopen hier altijd de bende te vertyfen.. LEUK!!
Ok, dan niet.Op dinsdag 04 juni 2002 22:52 schreef -barbara- het volgende:
[..]
ja, jij bent dus de loser!
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Ga nou maar niet terug zitten schelden.. zit niemand op te w8nOp dinsdag 04 juni 2002 23:09 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Jij wil de Panasonic kopen dus dat maakt jou de loser.
waarom ik loser zei?Op dinsdag 04 juni 2002 23:05 schreef Sinterklaas het volgende:
Erm waar is dat loser nou weer voor nodig? Je mag blij wezen dat er mensen reageren zeg.
wel, ik leg het effe uit: Aidix zegt hetvolgende:
"Wat wil je nog meer dan? Panasonic is gewoon een heel goed merk (veel beter dan Nosy), dus als de features je aanspreken is er geen rede om hem niet te halen."
en da's dus NIET het antwoord op mijn vraag! want ik vroeg naar de panasonic SL-MP50 en NIET naar panasonic in het algemeen! want dat panasonic een goed merk is, DAT WIST IK AL! ik vroeg naar mensen die ervaring hebben met dat model van panasonic, goede en/of slechte ervaringen. en dat stond duidelijk in mijn topic.
dus iedereen die dacht dat ik een lastpost ben of zo, zit volledig FOUT!
met mijn DANK voor de mensen die toch een zinnig antwoord gegeven hebben
Het enige dat jij kan verwachten is een trap onder je aars, zeker na het omhooghalen van een oud record omdat je excuses wilt zien.
Slotje?
Slotje?
Pagina: 1