plaats hier al je screenshots van GTA 3
hier nog een paar screenshots

Zie er vet uit. Wat voor systeem heb je ?? en draaid het daar soepel?Op dinsdag 28 mei 2002 21:43 schreef THE_GANGSTER het volgende:
plaats hier al je screenshots van GTA 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dat zijn promotie screenshots.Op dinsdag 28 mei 2002 21:45 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Zie er vet uit. Wat voor systeem heb je ?? en draaid het daar soepel?
Joooh, daar loopt hij mee te showen.....Op dinsdag 28 mei 2002 21:47 schreef wacko het volgende:
[..]
Dat zijn promotie screenshots.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
ROFL, gaat ie een beetje screenshots die niet eens ingame zijn jatten van gta3.com en er mee showenOp dinsdag 28 mei 2002 21:48 schreef Mikez het volgende:
jap en die screenies zijn niet real-time komt direct van gta3.com dus alleen ingame screenies graag en ik denk dat ut idd beter kan in da big topic. Maar een all screenie topic vindi k ook wel cool maar kweet niet wat itsnows ervan vind
amd athlon xp 1800+, 512mb ddr-ram, T2 GF3 64Mb DeluxeOp dinsdag 28 mei 2002 21:45 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Zie er vet uit. Wat voor systeem heb je ?? en draaid het daar soepel?
die zijn ook niet van mij want ik heb nog GTA 3 die krijg ik ook binnen kort, maar die pics zien er gewoon gaaf uit dus laat ik ze zienOp dinsdag 28 mei 2002 21:47 schreef wacko het volgende:
[..]
Dat zijn promotie screenshots.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq