Zie er vet uit. Wat voor systeem heb je ?? en draaid het daar soepel?Op dinsdag 28 mei 2002 21:43 schreef THE_GANGSTER het volgende:
plaats hier al je screenshots van GTA 3
hier nog een paar screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dat zijn promotie screenshots.Op dinsdag 28 mei 2002 21:45 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Zie er vet uit. Wat voor systeem heb je ?? en draaid het daar soepel?
jap en die screenies zijn niet real-time komt direct van gta3.com dus alleen ingame screenies graag en ik denk dat ut idd beter kan in da big topic. Maar een all screenie topic vindi k ook wel cool maar kweet niet wat itsnows ervan vind
Joooh, daar loopt hij mee te showen.....Op dinsdag 28 mei 2002 21:47 schreef wacko het volgende:
[..]
Dat zijn promotie screenshots.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
ROFL, gaat ie een beetje screenshots die niet eens ingame zijn jatten van gta3.com en er mee showenOp dinsdag 28 mei 2002 21:48 schreef Mikez het volgende:
jap en die screenies zijn niet real-time komt direct van gta3.com dus alleen ingame screenies graag en ik denk dat ut idd beter kan in da big topic. Maar een all screenie topic vindi k ook wel cool maar kweet niet wat itsnows ervan vind
amd athlon xp 1800+, 512mb ddr-ram, T2 GF3 64Mb DeluxeOp dinsdag 28 mei 2002 21:45 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Zie er vet uit. Wat voor systeem heb je ?? en draaid het daar soepel?
hij loopt wel soepel!
die promotie-plaatjes van gta3.com etc. zijn gewoon vet gefotosoept.. ik zie bijna altijd wel wat rare karteltjes of vlakken die niet goed op elkaar aansluiten.. bij deze zie je daar niks van..
die zijn ook niet van mij want ik heb nog GTA 3 die krijg ik ook binnen kort, maar die pics zien er gewoon gaaf uit dus laat ik ze zienOp dinsdag 28 mei 2002 21:47 schreef wacko het volgende:
[..]
Dat zijn promotie screenshots.
Volgens mij hadden we daar een mooi centraal topic voor
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()