[Website] Sitepromotie

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• maartenba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 17:05
Dit is eerder een marktonderzoekje, nu ja, marktonderzoekje...
Eerder een helpende topic om te zien of ik er geld voor ga vragen of niet...
Ik heb namelijk een PHPtje dat je site submit naar momenteel 59 zoekmachines, en dit zo "human-submit" mogelijk doet (m.a.w. faked een browser, ...)

Nu wil ik dit script op een domeinnaam zetten, en ofwel gratis, ofwel tegen betaling laten gebruiken (heb er tenslotte veel tijd in gestopt om alle submit-formulieren af te pluizen).
Het werkt echt wel, zoek maar eens naar bv. "pvns" in een of andere zoekmachine, de site op Geocities die je zal vinden is die van m'n vader die met de alleereerste versie van het script 2 jaar geleden z'n site heeft gesubmit...

De vraag: zou je een klein bedrag betalen (goedkoper dan alle dingen à la AddWeb etc.) voor het toevoegen van je website aan de grote Internationale en Europese zoekmachines ?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Er is hier nog een topic over meen ik, van een gozer die een pakketje wilde kopen:
[topic=504488/1/100]

Misschien heb je daar wat aan om de meningen hier te horen...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Weet niet of dit topic wel mag binnen GoT... maar dat terzijde.

Ik zou er nooit voor gaan betalen, tegenwoordig zijn er zoveel sites, je hebt niet zo gek veel meer aan zoekmachines. Zowiezo, zijn de eerste 10 resultaten altijd commercieel, en dus niet objectief.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dit is spam in onze definitie. En valt verder onder projecten die niet af zijn en die willen we niet hebben in W&G, naar natuurlijk alle succes met je project.

Dit topic is gesloten.