Bij het opstarten komt er te staan dat ik geen 80 pin cable op mn ide 1 heb?? is dit een ramp ik heb 2 hds dit gaat niet ten koste van de snelheid ofzo he.?
Klopt, dit gaat ten koste van je snelheid.Op dinsdag 28 mei 2002 21:27 schreef Chillen het volgende:
Bij het opstarten komt er te staan dat ik geen 80 pin cable op mn ide 1 heb?? is dit een ramp ik heb 2 hds dit gaat niet ten koste van de snelheid ofzo he.?
Koop bij je lokale computerboer even een 80 conductor cable. Is een IDE cable met evenveel pinnetjes (40) maar meer draadjes (80)
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Als je twéé harddisks op eenzelfde kabel hebt, dan gaat dat wel ten koste van de snelheid. Helemaal al als het ATA66/100/133 exemplaren zijn..
Overigens, dit vraagje hoort eerder in [OM]
Overigens, dit vraagje hoort eerder in [OM]
ata 33 is toch 50 cable?
dot.blaat
Wanneer je nou alleen 1 of 2 cdspelers op IDE1 hebt aangesloten zou ik zelf geen nieuwe kabel kopen, dit snelheidsverschil (voor de toegang tot je cdspeler) is nihil of 0
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
40Op dinsdag 28 mei 2002 21:31 schreef janwvg het volgende:
ata 33 is toch 50 cable?
oh ja scsi is 50 pins, hoeveel is een diskettekabel?
dot.blaat
fuck dus wel die homo van oke pc zij dat het niet zo was, geloof ik dus niet. die kneus ging ff kijken of mn geheugen enzo wel goed werkt prikte hij een blokje van hun ering dat zogenaamd goed en nieuw was, en hij startte niet op. Dus hij: waarheb je hem vandaan: ik: norrod hij: ja dan moet je daar maar even heengaan voor garantie het is waarschijnlijk iets met het moederbord, prikt hij godverdomme mijn eigen geheugen erweer in doet iet het gewoon no probs fucking ito's kostte ook nog 10 euro..
TWEAKERS ga nooit naar oke-pc in Burgum, they suck!
echte tweakers gaan sowieso niet naar 'pc-shops' (of ze moeten er al zelf werken natuurlijk...)Op dinsdag 28 mei 2002 21:33 schreef Chillen het volgende:
fuck dus wel die homo van oke pc zij dat het niet zo was, geloof ik dus niet. die kneus ging ff kijken of mn geheugen enzo wel goed werkt prikte hij een blokje van hun ering dat zogenaamd goed en nieuw was, en hij startte niet op. Dus hij: waarheb je hem vandaan: ik: norrod hij: ja dan moet je daar maar even heengaan voor garantie het is waarschijnlijk iets met het moederbord, prikt hij godverdomme mijn eigen geheugen erweer in doet iet het gewoon no probs fucking ito's kostte ook nog 10 euro..
A wise man's life is based around fuck you
echte tweakers zien weinig zon zeker, tering je kan niet alles zelfOp dinsdag 28 mei 2002 21:34 schreef zwelgje het volgende:
[..]
echte tweakers gaan sowieso niet naar 'pc-shops' (of ze moeten er al zelf werken natuurlijk...)
ben geen zonliefhebber nee, en ja ik doe alles zelfOp dinsdag 28 mei 2002 21:39 schreef Chillen het volgende:
[..]
echte tweakers zien weinig zon zeker, tering je kan niet alles zelf
A wise man's life is based around fuck you
Kun je het niet zelf opzoekenOp dinsdag 28 mei 2002 21:33 schreef janwvg het volgende:
oh ja scsi is 50 pins, hoeveel is een diskettekabel?
Beetje nogal basic dit (plus geflame) Kijk anders in het Opslagmedia en I/O Controller subforum.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()