ik heb sinds kort een laptop (pentium 90 16mb ram) waarop ik windows95 wil zetten, alleen t probleem is ik kan de cd-rom niet installeren... Het gaat hier om een cd-rom speler die via de LPT(printer) poort wordt aangesloten zodat de printer wordt doorgelust via de cd-rom speler... ik heb al wel geprobeerd om via de diskettes te installeren maar hij geeft elke keer dezelfde waarschuwing.. ook met mscdex /d:cd001 /l:d /m:30 zegt ie dat ie niet de goede device drivers heeft... en als ik via die diskette install zegt ie WEL dat ie ze geladen heeft maar alsnog kan die ze niet vinden.. ik heb nu voor ff windows3.11 eropgezet om t via win te proberen maar dat lukt me ook niet... ik wil gewoon die cd-drive via dos aan de praat krijgen.. weet iemand misschien een oplossing hoe ik dit kan fixen.. en plz wel serieus doen
hij zegt ook NO DRIVES FOUND terwijl ik alleen geformateerd heb... eerst stond er namelijk win98 op(toen ik m kreeg) en dat draaide nie echt, TOEN deed de cdrom t wel... vaagheid himself
hoop dat iemand me kan helpen met die probleem, laptop is ook nei van mij moet ik ff voor iemand installeren maar t lukt nie ":( plz help
ps ik heb t ook al met de win98 bootdisk geprobeerd en dan opstarten met cd-rom ondersteuning maar nog steeds die melding... EXTERNE CD-ROM BTW
ps ik heb t ook al met de win98 bootdisk geprobeerd en dan opstarten met cd-rom ondersteuning maar nog steeds die melding... EXTERNE CD-ROM BTW