Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Kijken op MSI site, zal je vast wel een RAM nummer krijgen.
Anders terug naar de winkel waar je je mobo hebt gekocht
Ennu Hey Allen hoeft ook weer niet
Anders terug naar de winkel waar je je mobo hebt gekocht
Ennu Hey Allen hoeft ook weer niet
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Ga gewoon terug naar de winkel waar je hem vandaan hebt, die regelen het wel voor je. Als je het online hebt besteld stuur het dan gewoon terug met de post.
Tanx voor de quick replies 
hmmm ja ik dacht ook al aan zo'n 2 maanden tijd....
das te lang maar ik doe t alsnog krijg ik miss een nieuw mobo terug he
hmmm nou ja nu maar een Gigabyte GA-7vtxe+ gekocht...
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
waarom zou je die oude dan nog opsturenOp dinsdag 28 mei 2002 21:35 schreef martincm het volgende:
Tanx voor de quick replies
dot.blaat
ik heb onze 3 msi's gewoon naar ecl gestuurd met een briefje erbij dat ze wel ouder waren dan een jaar maar dat het heel vriendelijk zou zijn als ze ff de rma voor ons wilden regelen. msi accepteert namelijk geen borden van particulieren. en leveranciers zeggen na een jaar dat je kan verrotten. van het kastje naar de muur dus. behalve dat hun produkten ruk zijn is ook hun service niet om over naar huis te schrijven. laat ze hun borden maar aan de aldi slijten, ik hoef ze niet meer.
Pagina: 1