Toon posts:

Geen kiestoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een PC het internet geinstalleerd maar hij vindt de kiestoon niet. De stekkrs zitten er goed is en het ligt niet aan de "beruchte" aansluitfactor. De modem heb ik goed geinstalleerd. EN de juiste COMpoort gekozen!

Wie kan mij helpen?

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hoor je wel 'de' klik?
heb je conflicten in je apparaatbeheer staan?

Verwijderd

Topicstarter
ik zal morgen eens kijken.

Een klik hoor ik geloof ik wel!

• MadMurdock
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 21:25 schreef Da Mastah het volgende:
het ligt niet aan de "beruchte" aansluitfactor
Maar je hebt 'm wel in de 'line'-ingang gestopt he :X ;)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zet eens wachten op kiestoon uit...

kijken wat er dan gebeurt
Op dinsdag 28 mei 2002 21:29 schreef MadMurdock het volgende:

[..]

Maar je hebt 'm wel in de 'line'-ingang gestopt he :X ;)
Op dinsdag 28 mei 2002 21:25 schreef Da Mastah het volgende:

De stekkrs zitten er goed in

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb allebei de ingangetjes geprobeert.

• Pc123
  • Laatst online: 19:26
Foute drivers zorgen ook nog wel ns voor deze problemen, soms kunnen de landinstellingen ook helpen.

Verwijderd

Ben je aangesloten op een huiscentrale? Moet je daar een "0" voor draaien? Zo ja; zet voor het werkelijke telefoonnr. 0, (NUL KOMMA). Dit betekend dat hij de nul voor de buitenlijn draait en dan even wacht tot je kiestoon hebt.
Als het aan de aansluiting zou liggen kun je dit makkelijk testen door even een analoog toestel op de aansluiting te plaatsen en even te bellen.
En zoals hierboven al vermeld kun je ook nog even kijken of je het stekkertje wel in de line hebt gestopt.
Let ook op dat je een juist kabeltje en stekkertje hebt, die Duitse doen het hier niet.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt geen gebruik gemaakt van een huiscentrale en eerst werkte het internet (+ de kieston wel!)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat had ik ook een keer met een oude modem, maar dat ding bleek gewoon kapot te zijn...

🌞🍃

Verwijderd

Is het een motorola modem onder XP? Ik heb hetzelfde probleem gehad met een nieuw motorola modem. Die bleek stuk. Een nieuw exemplaar deed het ook niet, vervolgens heb ik een modem met rockwellchip geinstalled en binnen 5 minuten deed ie het

Verwijderd

Topicstarter
geen Win XP!
Pagina: 1