Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
/edit, Pic!
Hier staat tekst
Ik denk dat dat alleen geldt als je hem online besteld.Op dinsdag 28 mei 2002 21:26 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
staat wel bij dattie binnen 2 weken leverbaar is... Dan ga ik wel ff een keertje kijken denk ik.. ziet er niet slecht uit..
/edit, Pic!
Als het goed is moet hij in de winkels voorradig zijn.
speedme
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
ik heb nu die van grundig bestelt voor 129 euro op zulke dingen moet je niet bezuinigen
Volgens het volgende review leest hij wel degelijk ID3 tagsOp woensdag 29 mei 2002 09:13 schreef BrEeZeR het volgende:
ja.. die zou ik eerst ook kopen maar hij laat geen id3 tags zien e.d
ik heb nu die van grundig bestelt voor 129 euro op zulke dingen moet je niet bezuinigen
http://products.consumerguide.com/cp/electronics/review/index.cfm/id/22025
Ik ga straks om 12.00u naar de winkel met een mp3 cd'tje en dan vraag ik of ik hem even mag testen
speedme
Scheelt me weer cds
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
De MCD-MP65 ondersteunt geen ID3 tags.
Dit is degene die is afgebeeld op de foto en 40 seconden shockproof is.
De MCD-MP67H ondersteunt wel ID3 tags en heeft 100 seconden shockproof.
Op de site van MegaPool staan de specs van de MP65, maar boven de foto dat het om de MP67H gaat.
Dus ik zal het wel zien straks
speedme
Deze speelt GEEN ID3 tags af en laat zelfs niet eens de naam van het nummer zien (tracknaam).
Hij laat alleen de tracknummers en album/directory nummers zien.
Wel is hij 100 sec shockproof (wat echt werkt!) en is hij redelijk klein.
Pluspunt is de afstandsbediening in de oorplugjes + oorplugjes zijn los van de remote (zodat je ze kunt vervangen voor betere oorplugs van bv Sennheiser).
Al met al is het een mooi ding, maar of je er 90 euro voor over hebt met het gebrek van GEEN ID3 tags.....
speedme
http://www.onepc.net/index.php?view=docs&doc_id=80
speedme
Alleen een beetje raar dat ie binnen 2 weken leverbaar zou zijn ofzo en dat jij em nu al hebt...
Ik heb hem gewoon in de winkel gehaald.Op woensdag 29 mei 2002 18:35 schreef Solosmots het volgende:
Ach, ben allang blij dat de afstands erbij zit. En voor dat geld is het nog steeds leuk speelgoed.
Alleen een beetje raar dat ie binnen 2 weken leverbaar zou zijn ofzo en dat jij em nu al hebt...
Ik denk dat die 2 weken levertijd alleen geldt als je online besteld.
Dus ga gewoon naar de winkel.
speedme
Mag ik weten waar je die gehaald heb en hoeveel dat dat ding kostte ?Op donderdag 30 mei 2002 10:45 schreef BrEeZeR het volgende:
heb nu de grundig perfect geluid en id3![]()
Ik kan namelijk de mijne nog terug brengen als ik iets beters vind.
speedme
Dus, blijkbaar online uitverkocht ofzo. Ik hoop dat de mijne nog komt... De levertijd van twee weken staat ook niet meer vermeld..Dit product is niet
online te bestellen. Klik
hier om het dichtst bijzijnde Megapoolfiliaal te zoeken.
Het gaat volgens de website en het prijskaartje in de winkel weer wel over de MCDMP67H
eigenlijk ben ik ben ik ook wel benieuwd naar die Grundig...
die grundig (MYSTIXX CDP 9100) heeft geen afstandsbediening, te koop bij oa. de wehkamp en block voor 129 euro.
Zou je ze daarmee kunnen 'te grazen nemen', omdat ze een beter model sugereren dan dat ze werkelijk verkopen?Op maandag 03 juni 2002 16:28 schreef nodezero het volgende:
....
Het gaat volgens de website en het prijskaartje in de winkel weer wel over de MCDMP67H
Maar wel raar dat ze overal(ik heb geen folder bij de hand, dus die kan ik niet controlleren) MCDMP67H neerzetten en een ander model verkopen. het is misleidend...
maar ik heb ergens gelezen dat het erg lang(+/- 30 sec.) duurt voordat de cd geladen is en dat er dan nogeens 1 seconden tussen elke mp3 zit. is dat zo? er zijn toch wel mensen die er 1 gekocht hebben?
En als dat van die ene sec tussen nummers waar is, dan is dat alleen echt een nadeel bij mixen etc denk ik.
Jammer is inderdaad dat hij geen ID3 tags leest of zelfs maar bestandsnamen weergeeft zoals ze op de cd'tje zijn gebrand.
Maar ik heb deze speler gekocht puur voor vakanties, omdat ik in mijn auto al een mp3 speler heb die wel ID3 tags weergeeft (wat ik wel wat belangrijker vind).
Het klopt inderdaad dat het ongeveer 30 seconden duurt voordat hij de hele cd gelezen geeft, maar dit is zeker niet hinderlijk.
De pauze tussen nummers duurt ongeveer 1 seconden, want ik vrij snel vind.
speedme
Jammer alleen is dat het ding :Op donderdag 30 mei 2002 10:45 schreef BrEeZeR het volgende:
heb nu de grundig perfect geluid en id3![]()
er niet uit ziet ( ok persoonlijk )
een El cheapo case heeft , plastic dus niet stevig 1 keer vallen en je kunt je mp3 speler bijelkaar gaan lijmen
in tegenstelling tot de ( goedkopere ) Samsung geen afstandbediening heeft
Kortom u bent appels met peren aan het vergelijken
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
<hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet. ;)</font><hr color="FF0000" size="1">Op dinsdag 04 juni 2002 11:45 schreef speedme het volgende:
[..]
speedme
Tijd voor een nieuwe sig..
GoedzoOp dinsdag 04 juni 2002 16:31 schreef Koffie het volgende:
[..]
Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.
Daar hebben we signatures voor
Sorry. Ik wist niet dat deze regel hier geldde.Op dinsdag 04 juni 2002 16:31 schreef Koffie het volgende:
[..]
<hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet. ;)</font><hr color="FF0000" size="1">
Op andere forums waar ik op zit is dat namelijk geen probleem. Ik zal dus mijn leven gaan beteren en voortaan geen naam meer onder mijn posts te zetten
Ik ben maandag, woensdag en vandaag binnen gelopen en mooi niks.
best jammer, andere spelers zijn stukken duurder.
Het is een wat minder bekend merk, dus verwacht geen topkwaliteit.