Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er ook GSM forums zijn zoals hier op GOT en zo ja waar.
Ook zoek ik een paar goede gsm review sites omdat ik zit te twijfelen tussen 3 telefoons voor mijn abbonements verlenging en zou graag wat reviews van die toestellen willen lezen.

Dus als iemand wat weet :)

Verwijderd

meestal gaat het daar over flashen, en links naar die zooi mag hier niet!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 21:23 schreef Da Mastah het volgende:
meestal gaat het daar over flashen, en links naar die zooi mag hier niet!!!
dat zoek ik ook niet ik zoek meer iets met revieuws en discussies en hulp bij problemen enzo alla GOT.

Verwijderd

dat zoek je dan wel niet maar anderen kunnen via die link dan toch op de flashforums komen!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 28 mei 2002 21:27 schreef Da Mastah het volgende:
dat zoek je dan wel niet maar anderen kunnen via die link dan toch op de flashforums komen!
Dat is wel heel ver gezocht hoor...

als ik jou een link naar www.google.com geef dan kom je vanzelf ook wel een keer bij warez.

www.salesplaza.nl heb een forum waar het alleen maar over telefonie gaat.

alleen begrijp ik niet als je geen flash dingen zoekt waarom je dan got niet gebruikt...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 21:34 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Dat is wel heel ver gezocht hoor...

als ik jou een link naar www.google.com geef dan kom je vanzelf ook wel een keer bij warez.

www.salesplaza.nl heb een forum waar het alleen maar over telefonie gaat.

alleen begrijp ik niet als je geen flash dingen zoekt waarom je dan got niet gebruikt...
Omdat got eigenlijk niet om mobiele telefoonie draait en dit gedeelte van het forum dus niet zo uitgebreid is als dat op een site wat er speciaal over gaat :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 28 mei 2002 21:42 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

Omdat got eigenlijk niet om mobiele telefoonie draait en dit gedeelte van het forum dus niet zo uitgebreid is als dat op een site wat er speciaal over gaat :)
ok ... :)

naja je heb zoeen site van me gekregen :)

overloper :P

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-03 19:47
zoek ff op howards forum oid, heel veel manufacturer specific discussions, alleen maar telefoons, url ben ik ff kwijt

Verwijderd

Het beste gsm forum = www.GSMfreeboard.com
Die zijn zeer goed, het is een Soort GoT alleen helemaal telefoon gericht, iedere seconde staat er wel weer een nieuw bericht

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 08:45 schreef Jaromir het volgende:
Het beste gsm forum = www.GSMfreeboard.com
Die zijn zeer goed, het is een Soort GoT alleen helemaal telefoon gericht, iedere seconde staat er wel weer een nieuw bericht
Wel in het Duits jah! :(

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

Nitai

Live the life you love.

Ik zocht gisteren naar een review van de Ericsson T66.

Ingetikt in Google en ik kreeg als eerste een hit naar CNET Asia.

Best een goede site! Supergoede reviews, en veel antwoorden van gebruikers. Ok, het is geen forum, maar je kan er veel aan hebben, ik had het wel in ieder geval.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1