Toon posts:

Naspster-alike for GAMES

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat dit; ken wel SCOUR en zo maar niet geschikt voor games toch?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Om games uit te wisselen? Da's illegaal :)

Verwijderd

WonSwap..da's toch legaal...kan je lekker maps, skins etc uitwisselen.. >:)

Verwijderd

Illegaal.....nou en, die hoge games-prijzen zouden illegaal motte weze

Verwijderd

Enig idee wat 1 programmeur al kost per jaar?

Verwijderd

" Illegaal.....nou en, die hoge games-prijzen zouden illegaal motte weze "

En daar heb ik nou zo'n grafhekel aan!! Als jij een spel zo leuk vindt dat je het wilt spelen, waarom zou je het dan niet gewoon in de winkel kopen en die programmeurs ondersteunen om nog betere spellen te maken?! Als je in een winkel een pak melk wilt kopen dan betaal je dat toch ook gewoon?

zeg niet dat dat er niets mee te maken heeft, want het is exact hetzelfde! Je kunt wel voor 3000-6000 (neem ik aan tenminste) een pc kopen, maar een spel van 80 gulden kan er niet meer vanaf, dat lijkt me een beetje een sterk verhaal...

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik vind zoveel spellen leuk, dat ik nooit genoeg heb om ze allemaal te kopen,

bovendien leid ik nog een sociaal leven ook, waarbij een zaterdag avond/nacht toch ook al gauw een grote hap uit me portomonee is...dussehhh, als ik een illigaal spel koop dan doe ik dat gewoon!!!!!!

die programmeurs krijgen hun geld wel hoor, daar maak ik me niet druk om!!!!

Verwijderd

Krijgen we DEZE discussie WEER :( BAH!

Verwijderd

Dan ga je lekker wat minder (uitbundig) uit, kunnen die programmeurs ook wat meer feesten...

Heb ik ook gedaan een tijdje geleden, paar maanden wat minder uitgegeven met uitgaan en nu heb ik een Kawasaki ZXR400 voor de deur staan (die kan je niet kopiëren, shitzooi! ;-) ), toch niet slecht voor een gozer van 18 die niet meer verdient dan de rest van z'n vriendjes en vriendinnetjes en nog een hbo opleiding ernaast doet...

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:31
hee crasher, zou je je nick niet es veranderen als je motor rijdt....

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 18:43 schreef jopie het volgende:
hee crasher, zou je je nick niet es veranderen als je motor rijdt....[/quote]uh yeah sjure

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>zeg niet dat dat er niets mee te maken heeft, want het is exact hetzelfde! Je kunt wel voor 3000-6000 (neem ik aan tenminste) een pc kopen, maar een spel van 80 gulden kan er niet meer vanaf, dat lijkt me een beetje een sterk verhaal...[/quote]Ik heb zelfs speciaal een pc gekocht van 4000 piek zodat ik geen spellen meer hoef te kopen :P
Die programeurs krijgen hun geld toch wel, als een spel echt goed is dan wordt het ook wel goed verkocht.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ja, het gaat zo goed met die game-ontwikkelaars dat ze zich op laten kopen door M$...
Vooral doorgaan met niet kopen... is goed voor mn aandelen M$

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1