Verwijderd

Topicstarter
Ericsson T28

Verwijderd

Siemens S35i :)

Verwijderd

Zeker de ericsson T28s, ik heb de t18s al een jaartje omdat ik toen de T28 toch iets te duur vond.

Verwijderd

is de Nokia 7110 ook een leuk dingetje?

Verwijderd

Wist niet dat GSM's geil waren? ;)

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

NOKIA 8210 :P:9

mijn T.net systeemspecspagina

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ja man, ik kom vet klaar als ik er een zie, kom op man, dit is praat voor een 14 jarige, zo'n ding is toch alleen maar om mee te bellen?

ach, voor sommige mensen is zo'n ding een status symbool waarmee ze indruk kunnen maken op al hun vriendjes

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Aaargh!
  • Nu online

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Siemens SL10

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

siemens c35i, met chrome frontje en Li-Ion batterij >:)

• Aaargh!
  • Nu online

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ff linkje opgezocht: www.siemens.nl/produkt/communic/m3010206.htm

plaatjes :)
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/gfx/gsm/sl10.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/gfx/gsm/sl10_2.jpg

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://nl.allwap.com/produkten/siemensM35/hurricaneyellow.gifAfbeeldingslocatie: http://nl.allwap.com/produkten/siemensM35/halfpipeblue.gifAfbeeldingslocatie: http://nl.allwap.com/produkten/siemensM35/summitgrey.gif
Afbeeldingslocatie: http://nl.allwap.com/produkten/siemensM35/M35.jpg

Verwijderd

Ik ga toch voor de 8210. m'n ouwe telefoon ben ik helaas kwijtgeraakt op lowlands, en ik ga mooi van m'n eerste loontje zo'n beessie kopen. en dan lekker ringtones inprogrammeren van Slayer ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 22:30 schreef Aaargh! het volgende:
ff linkje opgezocht: www.siemens.nl/produkt/communic/m3010206.htm

plaatjes :)
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/gfx/gsm/sl10.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/gfx/gsm/sl10_2.jpg[/quote]Mooi toestel jammer dat ie nooit echt doorgebroken is; tamelijk onbekend

Verwijderd

Ik hou het ook bij (mijn) Nokia 8210. Kheb nu gelukkig een wit frontje.. want dat standaard rode is ook niets...

• Killemov
  • Laatst online: 24-02 22:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Mijn GSM? Even een greep uit de mogelijkheden: Bellen (duh, maar als ik het er niet bij zet krijg ik daar weer gelaat over), faxen, e-mailen, telnetten, ftp-en, surfen, sinds kort WAP-surfen, vnc en last but not least: Tetris. Rara welke GSM heb ik?

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 14:32 schreef Killemov het volgende:
Mijn GSM? Even een greep uit de mogelijkheden: Bellen (duh, maar als ik het er niet bij zet krijg ik daar weer gelaat over), faxen, e-mailen, telnetten, ftp-en, surfen, sinds kort WAP-surfen, vnc en last but not least: Tetris. Rara welke GSM heb ik?[/quote]de nieuste ericsson? Toch niet de T28?

Verwijderd

Topicstarter
BINNEN!!! eindleijk mijn UMTS mobile van Ericsson....proefproject van PPT Telecom ben tester voor het nieuwe UMTS netwerk; wel gaaf mobieltje; wordt mijn T28 toch weer minder interessant!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:34
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 14:07 schreef TheKing het volgende:
Wist niet dat GSM's geil waren? ;)[/quote]wel als ze trillen

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08-2024

akakiwi

I believe in the ruling class.

Mijn 6150 :) :0

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

Verwijderd

Blijft toch echt de 3210 met ingebouwde trilfunctie!!!

Verwijderd

nokia 8810 :p

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik ga binnenkort ook aan de GSM... De C35i is het geworden.

Verwijderd

s35 :9

• jpm.lensen
  • Laatst online: 09-03 08:55

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

C35i met BEN

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Jezus, daar hoef je niet eens over te discusseren.......

S35i..... een andere is er nie

• koelkast
  • Niet online
Ik vind zelf geen enkele GSM geil; ik kan er maar niet opgewonden van raken, sorry. Maargoed, als je bedoelt welke GSM het mooiste is? S35i of M35i van Siemens misschien? Ik heb zelf een 3210 en die bevalt me prima. Ik snap de mensen niet die iedere 2 maanden een nieuwe GSM gaan kopen. Je gebruikt zo'n ding toch om te bellen, niet om naar te kijken...?

Verwijderd

Wanner ik een nummer in toets of iets opzoek KIJK IK ER ECHT NAAR!

Verwijderd

Tjonge jonge jonge....

Jullie snappen het echt niet he?
Wanneer dringt het toch tot jullie door?
NOKIA RULEZ!

Als je coole functies wil neem dan een Nokia 6210 ipv S35i
Als je iets moois wil, neem dan een 8850 (just like me :))
Als je een stuitervaste wil neem dan een 6250 ip m35i
Als je wat goedkoops wil, neem dan een 3310 ipv c35i

Grtzzz ACE

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 15:07 schreef ACE het volgende:
Tjonge jonge jonge....

Jullie snappen het echt niet he?
Wanneer dringt het toch tot jullie door?
NOKIA RULEZ!

Als je coole functies wil neem dan een Nokia 6210 ipv S35i
Als je iets moois wil, neem dan een 8850 (just like me :))
Als je een stuitervaste wil neem dan een 6250 ip m35i
Als je wat goedkoops wil, neem dan een 3310 ipv c35i

Grtzzz ACE[/quote]Ok vind jij das dan pech voor je

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Nokia 7710!
De 'zwaar da bomb'-telefoon uit The Matrix.

>klik< open
helemaal mijn telefoon, maar dat ik nou zeg: die is geil... nou nee, sorry. Voor zulke gevallen is op het Fok!forum een Liefde en Seksualiteit forum...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 20:31
Nokia is een telefoon voor patsertjes. Siemens is een telefoon voor mensen die veel functies willen voor een lage prijs.

Verwijderd

M'n philips genie :)
Niet al die troep van een spellen (je koopt toch een telefoon om te bellen, niet voor de spellen? koop dan een gameboy ;) ), super licht en klein.
Alleen jammer dat ie niet kan wappen :(.
Maar ja, hij's inmiddels al een jaar oud.

• Chillout
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 19:29 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Nokia is een telefoon voor patsertjes. Siemens is een telefoon voor mensen die veel functies willen voor een lage prijs.[/quote]Baseer even op feiten graag...
BTW, ik heb zelf een Motorola M3688i, die binnenkort vervangen gaat worden door een ander. En dat gaat geen Nokia 3210 of 8810, of een Siemens C35 worden, want hier loopt half nederland mee. Nee, ik heb liever iets exclusiefs, iets waar niet ook je kleine zusje van zeven mee loopt.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Koop dan een 8850, daar zie je niet zoveel mensen mee.

• Chillout
met een Siemens S6 (mn eerste telefoon/walkie talkie) ook niet :)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-03 00:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

De c35i vind ik een leuke gsm. Zit ik al weken op te geilen. (Ik moet eerst goed nadenken voor ik wat koop.) Kijk ik bij de KPN, 60 piek duurder geworden! Gvd...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nokia 7710!
De 'zwaar da bomb'-telefoon uit The Matrix.[/quote]Discussie is al vaker gevoerd: telefoon uit The Matrix is de 8110i en niet de 7110, die jij overigens de 7710 noemt ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Tja ik heb nog een Simens S6 en die is voor mij echt nog wel okee, kijk zo'n ding is om mee te bellen en dat kan die hoor:

Lekker eenvoudige menu's en een perfecte geluidskwaliteit, wat tegenwoordig nog wel eens hard achteruit wil lopen!!!

En je raakt hem niet kwijt!!! ;)

• Chillout
7710/7110

Oh sorry, dat was een typfout die me niet opgevallen was...

Hmm, altijd gedacht dat het de 7110 was, maar das te nutteloos om over te gaan discussieren....

Maar het blijft een hot (om het woord 'geil' niet in de mond te nemen) ;) telefoontje :D

Verwijderd

Shit man de sony J70 is de wreedste foon die erop dit moment is!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ouwe }:O
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.