lanparty

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperia
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 23:12
ik probeer een aantal mensen voor een lan te werven dus ik dacht laat ik hier maar eens op got posten, nou dus ik post wat en gelijk wordt op me topic een slotje gezet met een quote uit de faq. jullie hebben helemaal gelijk, ik had eerst ff de faq moete lezen, maarja kom hier maar af en toe en ik heb ut altijd zo druk :P

dus hierbij wil ik jullie admins ff vrage of ik me boodschapje mag plaatsen.

de lan is trouwens niet commerciel bedoeld

alvast bedankt

groeten Viperia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whehe contact personen dan 1 voor een want het kan zo'n topic redelijk verstoren. ( als je het in een tech topic zet. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperia
ik d8 laat ik zo de admins bereiken, wist niet anders hoe en dit is wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 20:23 schreef MasterOverdrive het volgende:
whehe contact personen dan 1 voor een want het kan zo'n topic redelijk verstoren. ( als je het in een tech topic zet. )
Dan is het spam |:(

* Viperia heeft het gewoon goed gedaan door eerst de FAQ te lezen en daarna een topic te openen om te vragen of hij überhaupt wel een topic mag openen :)

Hulde :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[off-topic]
Aantal posts: 7
Gem. aantal posts/dag: 1
Bôh... 7 posts in 1,5 jaar!
Best wel moeilijk (tenminste, voor mij :) )
[/off-topic]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperia: volgens mij is de SP faq duidelijk genoeg daarover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op dinsdag 28 mei 2002 20:28 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

* Viperia heeft het gewoon goed gedaan door eerst de FAQ te lezen en daarna een topic te openen om te vragen of hij überhaupt wel een topic mag openen :)

Mja je ziet niet vaak dat iemand na het krijgen van een slotje iets in LA post zonder dat het gemopper is. Verfrissend dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Op dinsdag 28 mei 2002 20:56 schreef m-m het volgende:
Mja je ziet niet vaak dat iemand na het krijgen van een slotje iets in LA post zonder dat het gemopper is. Verfrissend dit!
Idd, positief. Maar op zich krom: (bijna) iedereen die op GoT komt vind Lans leuk, en toch mag het niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op dinsdag 28 mei 2002 20:22 schreef Viperia het volgende:

groeten Viperia
Op dinsdag 28 mei 2002 20:58 schreef Upquark het volgende:

[..]

Idd, positief. Maar op zich krom: (bijna) iedereen die op GoT komt vind Lans leuk, en toch mag het niet... :?
leden/personeel/enz werven mag niet, dus ook niet voor een lanparty...

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 02:07
Op dinsdag 28 mei 2002 20:28 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Euh? Hij heeft eerst een topic geopend, en is DAARNA door een mod naar de FAQ doorverwezen...
Druk vind ik eigenlijk geen argument. Als ik weer eens een topic open, lees ik eerst de FAQ van het desbetreffende forum, er kon wel eens iets veranderd zijn (ja, ik maak niet vaak topics idd), en zoek ik eerst.
Het onderwerp lanparty staat EN in de FAQ, en vaak in de search, dus met dat hulde ben ik het niet zo eens.

Maar, zoals dus al vaker is geopperd, zet een (bescheiden) oproep + linkje in je sig. Vang je ook mensen mee, en dat mag wel.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin: niet dus. In de SP faq staat duidelijk dat er eerst kontakt op genomen dient te worden met de betrf mod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperia
ik heb zo kontakt proberen te maken en zo te zien is dat gelukt... nu nog maar ff zien of ik me boodschappie kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperia
Juniorrules: kom nog wel wat vaker maar dan niet op mijn eigen pc. op school neem ik meestal niet de moeite om in te loggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 17:27

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Hmmmm, even een hersenspinsel, dit is als een serieuze post bedoeld aan de leiding van GoT, ik heb er niet echt tijd aan kunnen besteden om het uit te werken, maar toch..:

In GC een nieuw forum aanmaken waarin aankondegingen gedaan kunnen worden van LAN-party's. Dit forum wordt wederom flink afgebakend met de bekende Do's en Don'ts, de toegankelijkheid wordt gelijk gesteld aan die van de SG, NST&M en TF. Dan krijg je alleen de users die ook wat voor GoT betekend hebben.
Ook kan dit forum gaan fungeren voor de vragen die bij een lanparty spelen, zoals locatie, regelementen opstellen, voorbereidingen, ip-configs, bridges & trunks, enz....
Tevens kan er gevraagd worden of er meer mensen in de buurt zijn die kunnen/willen helpen met de organisatie. Connecting people zeg maar.

Op zich lijkt mij dit niet eens zo'n gek idee, zij het dat er dan wel wat overlapping komt met andere forums en dat het lastig is om de commerciele lans van de non-profits te schijden....

Aan de andere kant kan dit wel bijdragen aan de hechtheid van de GoT-users, aangezien ze samen iets gaan opzetten / een meeting hebben...

Ik weet dat er zowiezo draden lopen over dit onderwerp in DPC, LA, NT en op T.net. Misschien een mooi moment to join forces :?

Dit is gericht aan de algemene leiding van GoT, misschien dat dit eens in een vergadering gegooid kan worden?
Natuurlijk staat het vrij om hierop te reageren, maar ik hoop dat er ook op hoger niveau over "gebabbeld" gaat worden.

P.S. Als jullie nog een MOD nodig hebben voor dit nieuwe forum... >:) ;) :+

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 21:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lanparty forum? Nee ;)

De reden dat je lan's 'aan moet vragen' is gewoon dat we er een beetje zicht op willen houden waar mensen voor gevraagd worden. Ik heb weinig behoefte aan reclame topics voor Campzone 17 oid ;). Maar als je als klein lannetje wat mensen te kort komt mag je het gewoon vragen hoor en dan staan we het wel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperia
icestorm: de lan die ik mede organiseer is niet zo heel groot en ik heb een groot mensen tekort, dus mag ik een nieuw topic aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 21:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 29 mei 2002 13:25 schreef Viperia het volgende:
icestorm: de lan die ik mede organiseer is niet zo heel groot en ik heb een groot mensen tekort, dus mag ik een nieuw topic aanmaken?
Als je via mail wat info geeft dan naar alle waarschijnlijkheid wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 17:27

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Op woensdag 29 mei 2002 12:18 schreef IceStorm het volgende:
Lanparty forum? Nee ;)

De reden dat je lan's 'aan moet vragen' is gewoon dat we er een beetje zicht op willen houden waar mensen voor gevraagd worden. Ik heb weinig behoefte aan reclame topics voor Campzone 17 oid ;). Maar als je als klein lannetje wat mensen te kort komt mag je het gewoon vragen hoor en dan staan we het wel toe.
Hmm, jammer, maar boeit verder ook niet. Het was maar een ideetje :)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
cool, ik woon in Mijdrecht, ligt vlakbij kockengen.

misschien kom ik wel langs :)
Pagina: 1