Hmmmm, even een hersenspinsel, dit is als een serieuze post bedoeld aan de leiding van GoT, ik heb er niet echt tijd aan kunnen besteden om het uit te werken, maar toch..:
In GC een nieuw forum aanmaken waarin aankondegingen gedaan kunnen worden van LAN-party's. Dit forum wordt wederom flink afgebakend met de bekende Do's en Don'ts, de toegankelijkheid wordt gelijk gesteld aan die van de SG, NST&M en TF. Dan krijg je alleen de users die ook wat voor GoT betekend hebben.
Ook kan dit forum gaan fungeren voor de vragen die bij een lanparty spelen, zoals locatie, regelementen opstellen, voorbereidingen, ip-configs, bridges & trunks, enz....
Tevens kan er gevraagd worden of er meer mensen in de buurt zijn die kunnen/willen helpen met de organisatie. Connecting people zeg maar.
Op zich lijkt mij dit niet eens zo'n gek idee, zij het dat er dan wel wat overlapping komt met andere forums en dat het lastig is om de commerciele lans van de non-profits te schijden....
Aan de andere kant kan dit wel bijdragen aan de hechtheid van de GoT-users, aangezien ze samen iets gaan opzetten / een meeting hebben...
Ik weet dat er zowiezo draden lopen over dit onderwerp in DPC, LA, NT en op T.net. Misschien een mooi moment to join forces
Dit is gericht aan de algemene leiding van GoT, misschien dat dit eens in een vergadering gegooid kan worden?
Natuurlijk staat het vrij om hierop te reageren, maar ik hoop dat er ook op hoger niveau over "gebabbeld" gaat worden.
P.S. Als jullie nog een MOD nodig hebben voor dit nieuwe forum...