• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Hallo,

Ik heb sinds 10 maanden een Samsung A300 en heb hem (haar?) altijd zonder problemen gebruikt...tot vanmiddag.......ik kreeg een telefoontje (niet zo raar) en nam op........ik hoorde helemaal niks en het gesprek was wel aangenomen..... kan wel eens voorkomen zeker omdat de andere kant Ben was en ik Dutchtone.....

Maar na meerdere keren nog steeds geen resultaat.....

Ikzelf proberen te bellen maar het leek wel alsof mijn speaker stuk was....

Toen de handsfree set ingeplugd en toen deed alles het wel... (of ja....via de handsfree dus...)...

Daarna die weer ge-unplugged en nog maar eens geprobeerd...en verrek..alles deed het weer... Dus ik weer happy (want de zaak waar ik mijn telefoon gekocht heb is inmiddels ook weg....erg weird maar waar)........ Krijg ik vanavond weer een telefoontje, en wederom hetzelfde probleem..

de andere kant kan mij niet horen en ik de andere kant niet......

Enig idee wat dit kan zijn of zal ik hem toch maar op laten sturen (via een winkel naar keuze....)./...

Help??

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je hebt toch nog 2 maanden fabrieksgarantie? Dat is dat blauwe papiertje dat in de doos zit :) Bel ook eens met samsung, hebben goeie helpdesk!

[edit]
Hm, iemand vergeten uit te loggen, ik ben dus tjetta :)

• miel
de doos ligt bij mijn ouders en inderdaad ik heb nog garantie....... heb de helpdesk al gebeld en die hebben zoiets van : we willen hem wel zien........ga maar naar een willekeurige dealer en kijk maar of die hem op wil sturen...

maar wilde eerst eens weten of ik de enige was/ben met dit probleem

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op dinsdag 28 mei 2002 20:36 schreef Bigs het volgende:
Je hebt toch nog 2 maanden fabrieksgarantie? Dat is dat blauwe papiertje dat in de doos zit :) Bel ook eens met samsung, hebben goeie helpdesk!

[edit]
Hm, iemand vergeten uit te loggen, ik ben dus tjetta :)
Je bedoelt 12 maanden.

Ik heb ook een A300 en heb dit ook wel eens...vaak hoor ik de andere kant wel maar niet andersom.
Gebeurt wel vaker en denk niet dat dit aan het toestel zelf ligt hoor!!!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

Korakal

Up up up!

Op dinsdag 28 mei 2002 20:55 schreef Gman het volgende:

Je bedoelt 12 maanden....
nog 2 maanden
:)

gewoon opsturen btw...

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Owjah...

NYWayz...hier ff een software pakket dat ook de A300 ondersteunt:

http://www.samsungelectronics.com/mobile_phone/support/downloads/400047_1220_file3.html

EiNDELIJK

Niet dat ik het aan de gang heb ofzo...ik denk dat ik genept ben met m'n datakabel :(

• miel
heeft iemand ervaring met Samsung en opsturen?

Moet ik bepaalde dingen bewaren/rekening mee houden (bv hoeveel krasjes erop zitten en zo...)...

en hoe lang duren die grapjes?

• miel
ok nogmaals met de helpdesk gebeld van Samsung...ze vermoeden een los contactje of zo........

dus ik ga hem maar wel opsturen.....jammer dat ik mijn telefoon dus nu even kwijt ben maar het is niet anders..

nu maar hopen dat de Phonehouse me geen enorme kosten laat betalen...........

EDIT:

Heb hem dus ingeleverd en opgestuurd....scheen vaker voor te komen bij Samsung........dat speakers en zo uitvielen..... weet iemand meer?

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:59

Roy

Hobbies?

Sorry voor de kick, maar ik heb nu ook hetzelfde probleem, gebeurt nu bijna elke keer als ik bel. En dan na 2 keer proberen werkt ie wel weer.
Tevens loop hij vaak vast als ik een smsje getypt hebt. Of soms ook gewoon in het hoofdmenu. Heel irritant, want dan moet je de accu er weer vanaf halen om het te resetten.

Nu ben ik al langs debitel gegaan, en m'n garantie is verlopen (tot september dit jaar), dus nu kan ik hem wel opsturen (kost veel geld), en ben ik hem een paar weken kwijt. Dit kan niet, want ik heb geen vaste huistelefoon.
Is er geen andere oplossing voor dit probleem? ik wil wel een nieuwe telefoon kopen, maar m'n abbonement loopt nog tot september volgend jaar.

Inderdaad...

Verwijderd

heb ook zoiets met mijn Samsung A300, bel ik iemand op, kan diegene mij niet horen en ik haar ook niet en dan hang ik op en bel opnieuw doet ie t weer!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:59

Roy

Hobbies?

Nu baal ik hier wel flink van. Ik heb geen zin om een nieuw los toestel te kopen, kost me veel te veel. En ik kan hem ook niet opsturen, want dan heb ik geen telefoon meer.

Toch eens vragen hoeveel het kost om het abbonement af te kopen.

Inderdaad...

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb soms exact hetzelfde probleem met m'n A300....

• miel
speaker laten fixen (dat is wat ik gedaan heb)...zitten wat losse contactjes in de speaker......

maar als het buiten de garantie is kun je helaas beter een nieuwe kopen vrees ik

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Roy schreef op 14 November 2002 @ 14:27:
Nu baal ik hier wel flink van. Ik heb geen zin om een nieuw los toestel te kopen, kost me veel te veel. En ik kan hem ook niet opsturen, want dan heb ik geen telefoon meer.

Abonnement afkopen is af te raden. Tenminste, misschien is het provider-afhankelijk, maar bij Dutchtone (Business 120 toentertijd) is het iig erg duur. Ik had mijn telefoontje een keer in de bus laten liggen, daarom heb ik er toen naar geïnformeerd.
Maar je betaalt de volledige abonnementskosten, plus nog een bedrag extra wat je 'eventueel extra gebruikt zou kunnen hebben'. Erg duur dus.
(was daarom ook blij dat ik m'n telefoon weer terug vond, schoonmakers hadden 'm gevonden! :D)

Je bent iig al snel goedkoper af met een simlock-vrij toestel. Maar goed, misschien is de jouwe nog te repareren hè?

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Verwijderd

Roy schreef op 14 November 2002 @ 14:27:

Meer dan een nieuw toestel vrees ik.....

EDIT...

de bovenstaande message van Gullie007 te laat gezien.. :/

Verwijderd

De A 300 heeft een gigantische productiefout. Dan doel ik op interconnectie van driver-IC naar LCD-cell. Leuk he.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 16:52:
De A 300 heeft een gigantische productiefout. Dan doel ik op interconnectie van driver-IC naar LCD-cell. Leuk he.....
Ja, leuk. Dat was maar bij 1 batch van ruim een jaar geleden.
Ging over een paar honderd toestellen in totaal.
Zoals elk merk een slechte batch kan hebben, wat helaas veel voorkomt.

Verwijderd

Roy schreef op 13 november 2002 @ 15:11:
Is er geen andere oplossing voor dit probleem? ik wil wel een nieuwe telefoon kopen, maar m'n abbonement loopt nog tot september volgend jaar.
Ikzelf heb een KPN-abo en als ik een nieuw toestel wil stap ik de Primafoon binnen en vraag of dat kan. Ze kijken het abo na, mompelen wat over dat het abo nog 1,5 jaar doorloopt, bellen even met de KPN en voila: "Zoekt u maar een ander toestel uit, spreken we zo wel over eventuele kosten". :)

Toestel uitgezocht en gratis meegekregen.
Dit heb ik tot nu toe al 3 keer meegemaakt in 5 jaar tijd.

Gewoon proberen en aardig blijven.
KPN bijv. doet niet zo moeilijk over hoe lang het abo nog doorloopt (officieel mag je verlengen als je huidige abo nog maximaal 6 maanden looptijd heeft)

Het zal voor iedereen anders kunnen lopen maar het is altijd de moeite waard om het te proberen.
Pagina: 1