Speciale Winamp Plugin

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eej guys,

Ik ben op zoek naar een speciale winamp plugin. Ik heb namelijk een serie LED's (8) waarmee ik bijvoorbeeld het Knight Rider effect kan maken (zie OCM). Dat werkt als een trein, maar nu wil ik graag dat ik het ook als een soort VU-meter werkt. Wat ik nu van jullie wil weten is:

Is er een plugin die ik zou kunnen gebruiken om met een extern programma (door mezelf geprogd in VB6) een soort van VU-meter te maken. De plugin moet dus aangeven hoeveel % of iets dergelijks van de boxpower wordt gebruikt

Snap je het nog >:).. ik hoop het...
Zo niet.. stel je vragen

En modjes.. ik weet niet of die hier thuishoort.. Move 'm anders maar en dan alvast mijn excuus *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 20:13 schreef Joost-GOT-Websnel het volgende:
Eej guys,

Ik ben op zoek naar een speciale winamp plugin. Ik heb namelijk een serie LED's (8) waarmee ik bijvoorbeeld het Knight Rider effect kan maken (zie OCM). Dat werkt als een trein, maar nu wil ik graag dat ik het ook als een soort VU-meter werkt. Wat ik nu van jullie wil weten is:

Is er een plugin die ik zou kunnen gebruiken om met een extern programma (door mezelf geprogd in VB6) een soort van VU-meter te maken. De plugin moet dus aangeven hoeveel % of iets dergelijks van de boxpower wordt gebruikt

Snap je het nog >:).. ik hoop het...
Zo niet.. stel je vragen

En modjes.. ik weet niet of die hier thuishoort.. Move 'm anders maar en dan alvast mijn excuus *D
Mag geen probleem zijn om zoiets te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nuttig :)

HOE?
Kheb al wat gesearched en discolitez gevonden wat opzich prima werkt, maar ik zou graag de data naar mijn eigen progje outputten...