Netwerkcategorie aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goed, mijn topic zit nu op slot in overige hardware:

[topic=508149]

Dit zou volgens de mod die het slot erop heeft gezet in Network Troubleshooting thuishoren.. aangezien ik nog geen netwerk heb en dus nog geen troubleshooting kan ondervinden hoort dit ook daar niet thuis.

Ik heb het dus express in Overige Hardware gezet en niet in 1 van die andere 2 categoriën, in OH zijn overigens nog meer netwerk topics te vinden.

Misschien tijd voor een aanpassing van de naam van de categorie..?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Predator

Suffers from split brain

[forum=26] -> [forum=15]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Zat ik daar ook alweer verkeerd..

*zucht...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Laatst online: 23:07

Predator

Suffers from split brain

Op dinsdag 28 mei 2002 20:15 schreef -Sander_ het volgende:
Zat ik daar ook alweer verkeerd..

*zucht...*
Je kijkt best eens in de FAQ ;)
Uit de Lieve Adjes FAQ:
Wat wèl in Lieve Adjes hoort
Goed, je wilt dus een topic aangaande GoT openen. Als het om één van 5 ondergenoemde zaken gaat, kun je deze het beste even doornemen
Je wilt weten waarom jouw topic is gesloten of verplaatst (verdwenen).

Je bent het oneens met een Waarschuwing

Je wilt een voorstel ter verbetering doen.

Je hebt een vraag aangaande GoT of een bepaald policy.

Je wilt een algemene opmerking over GoT, of haar users maken.
Daarom hoorde je topic niet in SM maar hier in LA

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

moah, netwerken horen gewoon in de hoofdgroep netwerken... Dat overige hardware hoger staat hoeft niet te betekenen dat netwerken in OH horen toch? De hoofdgroep heet al netwerken....

En daar staan dus al uitgebreide guides... Het is zowiezo raadzaam om eerst eens te zoeken naar goede topics... verreweg de meeste vragen zijn makkelijk te vinden met de search... Ik had gisteren ook problemen met m'n hardeschijven (eentje wilde niet op DMA in win2k), heb met een avondje speuren uitgevonden dat ik ze evt om kon draaien op de kabel, een idecontroler driver kon wissen, kon klooien in me bios of busmasterdrivers moest downloaden :).

Met even zoeken had je jouw (eenvoudigere) vraag ook kunnen beantwoorden :). We moeten inderdaad duidelijker aangeven dat het gewaardeerd wordt dat je beter even kan zoeken, en daar zijn we dan ook mee bezig :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Ik denk dat je de naam ietwat verkeerd interpreteerd: "netwerk troubleshooting" is gewoon voor al je netwerkvragen. Het hebben van een netwerk is dus niet per definitie vereist om daar een topic te plaatsen met een vraag over een netwerk ;)

Wat betreft Lieve Adjes / Schop een modje:

Lieve Adjes is om iets aan de Administrators (adjes) voor te stellen, vragen, mede te delen of whatever. Schop een modje is als je een Moderator (modje) ergens op wil wijzen, bijv. een topic dat ergens verkeerd staat, of illegale zaken op het forum. Als het ware help je de moderators daar een beetje om het forum te beheren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 20:20 schreef JvS het volgende:
moah, netwerken horen gewoon in de hoofdgroep netwerken... Dat overige hardware hoger staat hoeft niet te betekenen dat netwerken in OH horen toch? De hoofdgroep heet al netwerken....
Dit lijkt dus niet uit te draaien op in iedergeval een aanpassing van de naam van dat 'Troubleshooting topic', zal ik het voor mijzelf in iedergeval onthouden. :)

Pagina: 1