[LOD]Filmpjes Wegkrijgen

Pagina: 1
Acties:

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hey,
Ik speel nu al een tijdje D2:LoD, maar als ik hem opstart zie ik de hele tijd die irritante filmpjes aan het begin van blizzard. Is er een manier om die weg te krijgen?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

misschien beter om even hier te vragen: Diablo 2 Classic/ LoD: Deel 13 ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
??? Die kun je toch gewoon overslaan dmv esc!! Nadat je het spel hebt opgestart gewoon 5x op esc rammen en je zit in het hoofdmenu ;) .

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 20:12 schreef Holy_Paladin het volgende:
??? Die kun je toch gewoon overslaan dmv esc!! Nadat je het spel hebt opgestart gewoon 5x op esc rammen en je zit in het hoofdmenu ;) .
En dat wil hij dus denk ik niet. :o
Wat bij andere spellen vaak wel werkt, is gewoon de filmpjes deleten. Maarja, die zal wel op de CD-ROM staan, dus gaat dat niet zo.
Dus dan maak je gewoon een kopie, maar neem je de intro filmpjes niet mee. :)
Alleen zit je dan wel weer met de eventuele kopieëer beveiliging...

Of het werkt weet ik trouwens niet, maar vaak is dat wel zo, het valt te proberen. :)

🌞🍃

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Op de diablo cd staan een paar files die je van de cd naar de d2 dir moet kopieren (na install), anders loopt je cdrom heel de tijd te loeien tijdens het spelen. Volgens mij doet ie dit automatisch als je LoD installeert. 1 van die files is geloof ik een bestand dat alle filmpjes enzo bevat, maar het lijkt me niet echt verstandig om die weg te knikkeren!!