iz mijn hk acces heen?
all1 door die topic met die dolfijnen?
www.vandale.nl, voor al uw correcte Nederlandse spellingOp dinsdag 28 mei 2002 20:01 schreef Ikroelz het volgende:
iz mijn hk acces heen?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Bericht hierboven
Verwijderd
Op dinsdag 28 mei 2002 20:05 schreef Ikroelz het volgende:
ok ok ok sorry..
kzag niet dak nieuwe mail had close dees topic dan maar..
NietOp dinsdag 28 mei 2002 20:06 schreef Floris het volgende:
Vertaling:
Ok, sorry.
Ik had nog niet gezien dat ik nieuwe mail had, kan iemand dit topic sluiten alsjeblieft?
antwoord:
Nee
Verwijderd
Andersom is makkelijkerOp dinsdag 28 mei 2002 20:07 schreef BrEeZeR het volgende:
kan niemand een tool maken van msn taal naar nederlands?
ja dat zeker.. maar het is te proberen aight..Op dinsdag 28 mei 2002 20:08 schreef Nelske het volgende:
[..]
Andersom is makkelijker
ik heb alleen van NL naar BreezerOp dinsdag 28 mei 2002 20:07 schreef BrEeZeR het volgende:
kan niemand een tool maken van msn taal naar nederlands?
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Nee, ik laat hem nog even open, omdat ik van ikroelz eerlijk gezegd nog een reactie verwacht; daarna gaat hij echt wel op slot hoorOp dinsdag 28 mei 2002 20:11 schreef Glimi het volgende:
Een vraag hoor:
Waarom mag dit topic niet dicht? Hier kan IMHO geen nuttige discussie meer uitkomen en het enige wat er nog uitkomt is dat mensen Ikroelz gaan afzeiken om z'n taalgebruik. Is dat de bedoeling of mis ik iets?
Is een goede en volgens mij ging het daar intern al overOp dinsdag 28 mei 2002 20:13 schreef Mark het volgende:
Kunnen SP posts misschien niet meer worden meegerekend als techposts ? Zo houd je meteen dit soort volk uit de HK...
Mkay!Op dinsdag 28 mei 2002 20:06 schreef Floris het volgende:
Vertaling:
Ok, sorry.
Ik had nog niet gezien dat ik nieuwe mail had, kan iemand dit topic sluiten alsjeblieft?
antwoord:
Nee
op wat voor een reactie w8 je dan?Op dinsdag 28 mei 2002 20:13 schreef Nelske het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem nog even open, omdat ik van ikroelz eerlijk gezegd nog een reactie verwacht; daarna gaat hij echt wel op slot hoor
En afzeiken gaat er echt niet gebeuren, anders gaat deze grote boze mod met wat breezers werpen richting mensen![]()
Verwijderd
Nee, ik wil gewoon normaal nederlands van je zien. Niet meer en niet minder. Ik blijf het niet lief vragen namelijk.Op dinsdag 28 mei 2002 20:14 schreef Ikroelz het volgende:
[..]
op wat voor een reactie w8 je dan?
vind je mijn nl soms koel of zo(H)
Mwoah, is dit volk niet heeeel erg kort door de bocht? Als ik z'n topiclijst bekijk vind ik hem nog best behulpzaam hoor. Dat zijn interesse nou uitgaat naar games ga ik hem iig niet kwalijk nemen.Op dinsdag 28 mei 2002 20:13 schreef Mark het volgende:
Kunnen SP posts misschien niet meer worden meegerekend als techposts ? Zo houd je meteen dit soort volk uit de HK...
uhm..Op dinsdag 28 mei 2002 20:16 schreef Nelske het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon normaal nederlands van je zien. Niet meer en niet minder. Ik blijf het niet lief vragen namelijk.
Dit is enorm kinderachtig en wekt alleen maar iritaties op bij een heleboel mensen.
Alsjeblieft niet!!!Op dinsdag 28 mei 2002 20:13 schreef Mark het volgende:
🌞🍃
Uhm..Op dinsdag 28 mei 2002 20:19 schreef Ikroelz het volgende:
[..]
uhm..
ktyp(ik typ) altijd zo nederlands.. maaaaar kzal probeeren normaal te doen meneer.
Verwijderd
Dan vraag ik het bij deze voor de allerlaatste keer, voordat ik maatregelen neem. Dislexy kan men niks aan doen. Dit is gewoon lamlendigheid en expres fonetisch tikken (www.vandale.nl indien gewenst). Ik neem aan dat je er bij deze van op de hoogte bent en dat je er dus ook daadwerkelijk op gaat letten.Op dinsdag 28 mei 2002 20:19 schreef Ikroelz het volgende:
[..]
uhm..
ktyp(ik typ) altijd zo nederlands.. maaaaar kzal probeeren normaal te doen meneer.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq