5 gig. Data verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 18:07

-_D_-

Polsbandje

Topicstarter
Euhm ik was m`n laptop een beetje aan het opschonen en ik was ff al m`n history/temp dingen aan het verwijderen etc.

Enfin ik kom bij m`n media speler "media library". Ik ga daarin en klik op het mapje "deleted items" en er opent zich een hele rits van oude files. Ik verwijderd die shit want het stond al bij "deleted items" en ik geef een bevestiging hierop.

Uitkomst, 5 gig. aan divxjes weg enzo. Niets in de prullenbak ofzo, en 5 gig. vrij op een HD. Is dat terug te halen zonder m`n HD bij zo`n bedrijf in te leveren enzo? Ik heb nog niet gereboot.

De reden dat ik dit post? Ik had eens zoiets gelezen dat als je niet reboot dat het dan nog niet helemaal weg is. Dus als het terug te halen is heel graag.

Anders is het gewoon pech hebben :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:27
ligt aan je OS

voor elk os zijn er wel wat tooltjes met namen als 'undelete' 'file recover' 'unerase' enz. zoek maar eens. meeste zijn shareware en halen geen hele grote bestanden terug zonder te betalen

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Topicstarter
*zucht* naja ik heb dit topic in paniek aangemaakt, ik ben er alweer een beetje overheen ;)

Bedankt voor je tip maar eht gaat om DivXjes enzo, dus dat is moeilijk terug te halen. Ik moet in het vervolg gewoon wat vorzichtiger zijn...

Life goes on, proost :) :Y)

At least it's not for me
And find serenity

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 20:36 schreef -_D_- het volgende:
*zucht* naja ik heb dit topic in paniek aangemaakt, ik ben er alweer een beetje overheen ;)

Bedankt voor je tip maar eht gaat om DivXjes enzo, dus dat is moeilijk terug te halen. Ik moet in het vervolg gewoon wat vorzichtiger zijn...

Life goes on, proost :) :Y)
Het programma 'Easy recovery' can handle the job ;)

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lost 'n Found wil ook nog wel eens aardige dingen doen.

Verwijderd

GetDataBack
of
GetDataBackNTFS

http://www.runtime.org/gdb.htm

Werkte bij mij prima.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:30

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op woensdag 29 mei 2002 08:53 schreef Twilight67 het volgende:
GetDataBack
of
GetDataBackNTFS

http://www.runtime.org/gdb.htm

Werkte bij mij prima.
Ik wou het net gaan zeggen, GetDataBack 0wned hard

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Topicstarter
Thnx voor deze proggies. Ik denk dat ik voor die Runtime software ga :)

Hmz ik heb hem even op een computer op m`n werk geinstalleerd en ik heb geen idee hoe dit werkt. Ik heb nu het progiee geinstalled. Ben begonnen met het scannen van m`n C schijf en ik ben nu dus bij Step 5: Recovery Tree.

Ik heb dus een soort van Windows-verkenner voor m`n neus met allemaal mappen en bestanden die al op m`n schijf staan. Daaronder een hele lijst met mappen getiteld als:
[73HS83]
[38749S]
[3278JK]
etc.

Deze mappen bevatten wel bestanden maar geen geldige bestanden volgens mij. Dus waar vind ik de files die eventueel gedelete zouden zijn?

At least it's not for me
And find serenity

Pagina: 1