Toon posts:

Radeon werkt niet op mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ATI radeon 8500 die niet op mijn asus a7v266 werkt, dit heeft hij wel een hele tijd gedaan, het kan zijn dat mijn agp-slot kapot is, dit weet ik nog niet zeker, maar as dit het niet is, waar kan het dan nog meer aan liggen????
heeft iemand ooit problemen gehad met deze combi?

GrTz

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

en hij doet het zomaar niet meer? Zo kan niemand je iig helpen. Vertel wat er gebeurd is.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
ik plaatste een andere koeler op mijn Radeon, eerst met dubbelzijdig tape. toen ik hem terug in mijn pc duwde starte hij gewoon normaal in windows op, ik blij, maar toen ik UT wou spelen begon de kaart te flippen, beeld werd soms zwart, waarna ik reboote, en andere keren kreeg ik lijnen op mijn beeldscherm, ik d8 dat de kaart oververhit raakte, dus heb ik het dubbelzijdig tape verwijderd en het met thermal adhesive gedaan, weer geprobeerd, met zelfde resultaat. ik denken dat mijn radeon naar de *&((&&%#%@ was, maar heb ik getest op een ander pc en daar liep ie wel flex. dit is er gebeurd.
ik weet niet waar het aan kan liggen(behalve als mijn agp-slot naar de kloten is)iemand?

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Als ik jou was zou ik ff een andere AGP kaart er in douwen en dan kijken of die 't wel doet!

http://www.uitdehoogte.nl/bert

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 10:51
al een bios reset geprobeerd?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Topicstarter
andere agp-kaart was ik al van plan, maar ik d8 dat er mischien meer gevallen waren van dit bijna onverklaarbare feit, niet? das wel jammer, dan ligt het gewoon aan mijn mobo.

• Krols
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10-2022
Ook rare dingen meegemaakt met radeon 8500 en asus a7v266e. Mijn kaart ligt nu ter reparatie bij Ati samen met de videoband die ik opgenomen had van de tv out. Probleem deed zich voor als de pc soms 4 dagen of langer aanstond. Was dan na een reset even weg, maar na een paar minuten er weer. Alsie langer uitstond ging het weer een tijdje goed. Wacht nu op een nieuwe/gerepareerde kaart en hoop dat het niet aan de combinatie moederbord<->videokaart ligt...

Verwijderd

[topic=497736/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.