als ik een dvd'tje in deze drive doe , dan loopt het beeld onder asus dvd een beetje schokkerig onder ME , dat is vreemd want onder win 98se liep het veel beter , op een duron 850 met 7100/t gf2 mx..... heb net onder Me de sisoft sandra benchmark gedraaid en wat blijkt ??? hij zegt dat de performance overeen komt met een 3 speed dvd !!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
FOUT !!!!! ik ben van firmware 1.11 naar 1.22 gegaan die nl. regio vrij is , ik hoorde ook dan bepaalde windows types de udma niet aanschakelen , terwijl de bios van mijn A7v dit wel zo detecteert , udma mode 2
vaag ..... heeft dit ook iets te maken met de via 4 in 1 drivers voor de kt 133 chipset ???? iemand die hetzelfde probleem heeft ???? ik vind het echt heel erg vreemd allemaal ...
is het het udma verhaal wat hierop van toepassing is of iets anders ?????
FOUT !!!!! ik ben van firmware 1.11 naar 1.22 gegaan die nl. regio vrij is , ik hoorde ook dan bepaalde windows types de udma niet aanschakelen , terwijl de bios van mijn A7v dit wel zo detecteert , udma mode 2
vaag ..... heeft dit ook iets te maken met de via 4 in 1 drivers voor de kt 133 chipset ???? iemand die hetzelfde probleem heeft ???? ik vind het echt heel erg vreemd allemaal ...
is het het udma verhaal wat hierop van toepassing is of iets anders ?????