Toon posts:

Wat voor koeler op een AMD thoroughbred???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als deze nieuwe processor volgende maand uitgebracht wordt ga ik hem meteen kopen, maar wat is nu een goede koeler voor deze processor??? Deze processor moet als het goed is niet zo warm worden als de nu bestaande Athlon XP als ik het goed begrijp???
Ik ben wel van plan om hem te gaan overklokken.
En dan nog iets, is deze processor ook gewoon socket 462 net als de nu bestaande AMD Athlon XP???
Moet trouwens goed koelen en niet teveel lawaai maken.

Verwijderd

Gewoon even der reviews blijven volgen, en je zegt het zelf wel, omdat hij op 0,13 micron gaat, wordt hij minder warm... dus wat een goeie koeler is voor een XP is ook een goeie koeler voor de Thoroughbred...

Verwijderd

De Thouroughbred zal compatibel moeten zijn met de huidige moederborden (dus ook Socket A)
Misschien zou je wel een BIOS-update uitvoeren om de proc juist te herkennen

Verwijderd

volgens mij blijft de nieuwe proc, wel op dezelfde socket, goede stille koeling is meestal een 80mm papst op een alfa sink

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 19:48 schreef timdeh het volgende:
De Thouroughbred zal compatibel moeten zijn met de huidige moederborden (dus ook Socket A)
Misschien zou je wel een BIOS-update uitvoeren om de proc juist te herkennen
Ik heb nu nog een bagger celeron dus een nieuw mobo moet ik ook hebben en graag 1 die compatible is met DDR 333 geheugen, ATA 100, AGP 4X, USB2 en goed te overklokken. Misschien iemand een aanrader.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 19:49 schreef WM_braadworstboer het volgende:
volgens mij blijft de nieuwe proc, wel op dezelfde socket, goede stille koeling is meestal een 80mm papst op een alfa sink
En wat voor alpha sink kunnen jullie me aanraden er zijn zoveel verschillende. Prijs maakt niet uit als het maar verrekte goed koelt!!

Verwijderd

gewoon een normale heatsink tested tot het aantal ghz

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 09:44

Bluppy2

Hip!

Op dinsdag 28 mei 2002 19:49 schreef vinniel het volgende:

[..]

Ik heb nu nog een bagger celeron dus een nieuw mobo moet ik ook hebben en graag 1 die compatible is met DDR 333 geheugen, ATA 100, AGP 4X, USB2 en goed te overklokken. Misschien iemand een aanrader.
*zucht*

wat een beetje zoeken al niet oplevert:
http://www.tweakers.net/nieuws/21761

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Ik gebruik Alpha 8045's met papst koelers. Daar kun je een beetje mee OC'en, terwijl het erg stil is. Wil je fors OC'en, kun je misschien beter voor watercooling gaan, of zo'n herrieschoppende delta fan. Aangezien de thoroughbred .13 micron is, denk ik dat je daar wel aardige OC resultaten mee kunt halen, zelfs met een stille papst.

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Pagina: 1