Ik zie bij de prijslijst van norrod dat 128 MB sdram 26,- is, 256 mb 55,- en 512 118,-. Eigenlijk wil ik die van 512 maar die is me nog wat te duur. Hoe goedkoop zal het ongeveer worden voordat het weer gaat stijgen?
Da's echt een speculeervraag.. wie zal 't zeggen. Als we dat wisten ging iedereen tegelijkertijd naar de winkel om alles op te kopen
Dat is nu juist het truukje.. mazzel hebben bij je aankoop!
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Als de prijs het laagst is,is het geheugen het goedkoopst.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Of, om het anders te zeggen, vlak voordat het duurder wordt is het op z'n goedkoopst.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Al dat sarcasme...
Maar vertel dan eens wat de laagste prijs is geweest voor 512 mb? Als het nu in de buurt komt dan weet ik ongeveer wat het laagste is.
Maar vertel dan eens wat de laagste prijs is geweest voor 512 mb? Als het nu in de buurt komt dan weet ik ongeveer wat het laagste is.
Het ligt er maar net aan wat de markt doet, als iedereen het laagste punt zou weten dan zouden de prijzen juist stijgen omdat niemand dan koopt tot het (ondertussen fictieve) laagste punt bereikt is...
snapje waar ik op doel? er is geen antwoord
snapje waar ik op doel? er is geen antwoord
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Als je even beter had gekeken, dan had je zeker opgemerkt dat er vandaag ook zo'n topic loopt.. 
[topic=507731/1/100]
[topic=507731/1/100]
Verwijderd
Wat doen jullie nou moeilijk?
Volgende week 2 juni om 14:38 is het het goedkoops..
Heb het net in mijn geoverclockte glazen bol gezien...
Volgende week 2 juni om 14:38 is het het goedkoops..
Heb het net in mijn geoverclockte glazen bol gezien...
Het geheugen is het goedkoopst wanneer het twee maal de helft kost. Ofwel, antwoorden v.d. zelfde categorie als jouw vraag
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()